• Jompen

    tärneklännings tips

    Jag skulle behöva tips på billiga tärneklänningar!
    passande 8 resp 15 år :)

    Hoppas någon har tips! 

  • Svar på tråden tärneklännings tips
  • Jompen

    tre likadana ska det vara. mörklila helst. enkel modell o från vart som helst bara det finns att få tag på i passande storlekar haha!

    300:-/klänning :)

  • Jompen

    Nu har jag hittat en klänning till 15åringen för 400.
    så om vi säger 400:- /st (vet dock inte hur mkt föräldrarna vill lägga ut, men på ett ca/ungefär sådär)

    Ändrade planer alltså.
    15åringens klänning behöver inte se likadan ut som 
    8åringarnas. 

  • trixie71

    Jag passar på att hänga med här också, letar febrilt efter en mörklila klänning stl 140 (10 år)


     

  • sansun

    Jag har kikat lite på lightinthebox sida, jätte mycket fina klänningar och de sys upp efter mått så borde gå att få till en 8 åring också. Jag ska ha en till en 10, 18, 30 och 35 åring  Men skulle gärna vilja veta om någon handlat där ifrån? Hur det funkar osv. 
     

  • Jompen

    lightinthebox var jag också in på, tror det var där jag hittade till flickorna. superrea var det om man inte ville ha skräddarsydd så jag chansade, hoppas dom kommer snart! sååå fina! :D
     

  • Jessies

    Jenjenhouse har många fina :) Har dock inte beställt därifrån själv men hört bra saker om dem...

    Själv beställde jag klänningarna till mina tärnor på ASOS :) Ett bra och prisvärt tips! 

  • sansun
    Jompen skrev 2013-02-27 20:56:37 följande:
    lightinthebox var jag också in på, tror det var där jag hittade till flickorna. superrea var det om man inte ville ha skräddarsydd så jag chansade, hoppas dom kommer snart! sååå fina! :D
    Du kan väl hojta till när dom kommit och tala om hur dom var?
     
  • sanna88

    modehus.com så finns en mörklila klänning dock för 470:- Men håll lite koll på tradera, jag köpte mina till stornäbbarna där, mörklila kortaremodell som jag sydde fast axelband då dom va axelbandslösa innan!

Svar på tråden tärneklännings tips