Hallunda Festvåning/Cleopatra
Hej gott folk!
Jag och min fästman planerar ju då bröllop nästa år och kollar runt lite på lokaler, bland annat Cleopatra och Hallunda Festvåning. Jag är mer förtjust i H.F medan fästmannen tycker om Cleopatra!
Visst, jag tycker Cleopatra är en väldigt vacker lokal (mycket vacker!!) men dels tycker jag att lokalen "tar över" eventuell dekor och dels har jag hört att golvet är GLASHALT! Det går inte att gå normalt på de golvet enligt de som varit på bröllop där. Min kusin bland annat sa "Ska du ha bröllopet där så förvarna oss i god tid och tala om för folk att de får sätta någon gummisula på sina klackar och framför allt bör du i så fall tänka på vad du har för skor, för du ska ju känna dig bekväm som brud!!" (vi kvinnor vet att det är redan jobbigt som det är att gå i klackar så nej, jag har ingen lust att eventuellt halka till på mitt eget bröllop och sen få det förevigat på video! haha )
Iaf, jag har fastnat för Hallunda (och som tur är ser min fästman också samma charm). Cleopatra och tex Mona lisa må vara finare men det är något väldigt stilrent och klassiskt över Hallunda som gör att jag fastnat för den!
Så min fråga är då, har någon erfarenhet av Hallunda? Hur tyckte ni den va? Kanske har ni varit på bröllop där, eller haft ert egna bröllop där? Maten? Servicen? Dekor?
Vi är kräsna med kvalitet! Det ska se fint ut (upplägget på maten tex) men det ska även smaka!!
Iaf, fram med all info ni kan komma med!! Har ju sett bilder på hur de ser ut när den är dekorerad och det ser ju väldigt vackert ut!
Hälsningar,
Blivande brud