Inlägg från: Zandraaa |Visa alla inlägg
  • Zandraaa

    Hjälp med ingångsmarchen i kyrkan. Vad tror ni??

    Har nästan bestämt mig men är väldigt osäker. Men jag och min sambo ska nog ha istället för en vanlig låt när man går in i kyrkan byta ut den. Och de blir mot låten kärleksvisan som sarah dawn finer sjunger. Så vi har en tjej som kan sjunga och spela piano som vi då går in till ist . Och ev även en som spelar fiol. Sen har jag 7 tänor. Och låten är ganska lång. Men så ska 3 börja gå in och den 3 till. Sen kommer vårna som på 1,5 och våran bestman och hederstärna innan jag och min sambo går in. Men tror ni de blir kontigt att ha en låt som de att gå in till? Att man ta bort den vanliga? Jätte kluven. Vill ju att de ska bli bra-. MEn gillar denna låten :) Den är så fin.

  • Svar på tråden Hjälp med ingångsmarchen i kyrkan. Vad tror ni??
  • Zandraaa

    Får man fråga vad ni ska ha :)? Men rädd att de inte låter bra i kyrkan när man istället sjunger och spelar piano :(

  • Zandraaa

    Vi vill ha den live :) har en tjej som vill spela piano och sjunga :) och förhoppningsvis har hon en vän som kan spela fiol :)

  • Zandraaa

    Åå lyssnar på Pachelbels canon in D nu. Den är ju helt underbart fin :) en bra val tyckte jag :)

  • Zandraaa

    Åå de låter bra. Ja jag hoppa de blir bra. Kantorn säger säker ifrån om hon tror att de inte kommer låta bra- Ska tränna henne i helgen och gå igenom musiken :)

Svar på tråden Hjälp med ingångsmarchen i kyrkan. Vad tror ni??