• LinaG

San Patrick - Rafaga

Hej allihop,

Är ny här men har en fråga som jag hoppas någon kan svara på..

Jag ska gifta mig i sommar, 27 juli, och jag har lite smått panik, jag har nämligen ingen brudklänning än.

Jag har letat och letat och hittat den, det är DEN klänningen med stort D, vet någon vart jag kan köpa den? hur mycket kan en sån klänning kosta helt ny?

Klänningen kommer från märket SAN PATRICK och modellen heter RAFAGA

• Svar på tråden San Patrick - Rafaga
  • Alyllyra

Tja, de verkar ha två återförsäljare i Sverige: White Birds i Sthlm och Rafelas mode i Norrköping. Har du nära till nån av de?
    Annars kan du ju leta på tex preownedweddingdresses.com och se vad du får fram. weddingbee.com har också en köp- och säljsida (Classifieds).
    Den verkar kosta en del ny (hittade priser på > $ 2000, dvs över 13000 kr.)

Den är föresten superfin! Lycka till, hoppas du får tag på den!  

• LinaG

Oh tack för hjälpen, har varit i kontakt med "Rafaelas mode" så får se hur det blir...

Tiden går så fort så man hinner knappt med, det är så svårt att veta vart man ska vända sig och hur man ska hitta allt, särskillt när det ine är så mycket tid kvar nu. Jag söker ett team som kan erbjuda både håruppsättning och smink för mig och två till men jga hittar ingen som gör hembesök i Uppsala, har du möjligtvis några tips?

• Alyllyra

Så lite så! Hoppas det går vägen!

Har tyvärr inga tips i Uppsala, har ingen koll alls på den stan förutom hur man hittar från stationen till min komis lägenhet  Tungan ute

• CatarinaN

Hej, jag har beställt en klänning från San Patrick via Bröllopsbutiken i Stockholm. Just den modellen jag ville ha fanns inte i affären men det gick bra att beställa. Ett tips från mig.

Svar på tråden San Patrick - Rafaga