• Fyra hjärtan

Hjääääälp... Jag kan inte bestämma mig....!!

Gah..... behöver lite tips och tycke ..... Vilken tycker Ni är finast?
    NR1

eller ....... 

NR2....
    TYCK TILL NU......!! :)  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-17 21:40

Ja bilderna blev jätte små.... (skit dator hehe)
    Länkar till varje klänning. Mäket är Justin Alexander!

NR1

www.justinalexanderbridal.com/wedding_dresses/8653

NR2

www.justinalexanderbridal.com/wedding_dresses/8627

Letar efter en klänning med spets, hellst av allt vill jag nog ha axelband.... Men håller med, den andra är så enkel/vacker.... Svåååååårt!
  • Svar på tråden Hjääääälp... Jag kan inte bestämma mig....!!
  • tiger

Jätte svårt att se när bilderna är så små, du har ingen länk så man kan se dom i större format.
    Är själv mera förtjust i axelbandslöst, men svårt att avgöra på bilderna. 

• Flixon

Båda är verkligen jättevackra, men jag gillar spetsen och axelbanden på ettan lite lite mer! :)

• Chicita

Jag skulle satsat på ettan.
    Tvåan ser ut som så många andra klänningar just nu. Ettan blir lite mer speciell Glad 

• daniiel

Vilken modell passar du bättre i?

Den första har drop waist, är det något som är smickrande på dig och något du känner dig bekväm med? Den andra är en mer klassisk A-linje, vilket kan vara mer smickrande på vissa.

Jag skulle säga att du bör pröva klänningarna, eller två liknande, och känna efter vad du passar bättre i och känner dig finare i :)

• SandraElisabet

Håller med Chicita om att 1an är lite mer speciell än 2an. Båda är vackra och oavsett vilken du väljer så kommer du bli jättevacker!! Drömmer

Frågan är väll om du vill vara romantisk (1an) eller tidlös och klassisk (2an)...? Så ser jag på det.

• FrökenMäkelä

Ettan - väldigt vacker klänning

Svar på tråden Hjääääälp... Jag kan inte bestämma mig....!!