Inlägg från: Längtandsfull |Visa alla inlägg
  • Längtandsfull

    Vad är vanligt att ha för underkläder på bröllopet??

    Jag brukar aldrig avancera i underkläder =) Har man trosor, bh och strumpbyxor?? Haha hänger inte alls med =) Ska man inte ha ett blått strumpebandshållare?? Men va är det bra till.. Va ska ni ha på er??

  • Svar på tråden Vad är vanligt att ha för underkläder på bröllopet??
  • Längtandsfull

    Men va har man egentligen en strumpeband till?? Hållaren skal väll hålla uppe strumpbyxor som går till kåren. Är det stayups det heter??

  • Längtandsfull

    Chicita: ja det låter ju jobbigt och obekvämt med strumpebandshållare. Frågan ändå bara vad man skall ha. Strumpbyxor är ju inte så snyggt direkt =) och det känns som att stay ups kommer glida ner men jag får väll prova innan. Att gå barbent tror jag inte gillar. Brukar ogilla att vara helt barfota i skor.

  • Längtandsfull

    The : ja det håller jag med om helt. Vad hade du på dig?

  • Längtandsfull

    Du menar i ballerina stil som täcker tårna och under foten.. Men jag tror jag känner mig bekvämare i någon slags strumpbyxa =) Får köpa vem stay ups och prova =)

  • Längtandsfull

    Ska omgående köpa hem ett par stayups och se om dom sitter uppe=) Det blir nog bekvämligheter mig också men endå något snyggt =)

  • Längtandsfull

    Tror som sagt att jag vill ha någon slags strumbyxa. Trivs jag inte i stayups så får det bli vanliga fula strumpbyxor.

  • Längtandsfull

    Ja den där ser ju lite knölig ut.. Har dom allt detta på typ Lindex, kappahl och hm eller måste man gå till en mer undekläders butik??

  • Längtandsfull

    Så vissa brudar har detta bara för att?? Även om dom är barbent eller har hela strumpbyxor??

  • Längtandsfull

    Tänkte på strumpeband och stay ups om det finns på ex hm, linden och kappahl.

  • Längtandsfull

    Håller med er alla... Det får nog bli bekvämt=) kommer inte byta inför kvällen.. Känns onödigt.

  • Längtandsfull

    För mig blir det nog bekväma hipsters och en axelbandslös bh. Skall köpa ett par stay ups så får vi se hur det sitter. Sitter det inte bra och bekvämt så sköter jag i det. Då blir det vanliga strumpbyxor eller inget alls.

Svar på tråden Vad är vanligt att ha för underkläder på bröllopet??