• Svar på tråden Visa mig bilder på eran håruppsättning
  • Chicita
    kärlekensbrudpar skrev 2013-02-13 18:44:36 följande:
    Fin frisyr chicita!
    Tack Glad

Min ena tärna som satte upp håret på mig. Hon är inte frisör, men hon kan väl klassas som en "amatörfrisör" kanske Flört
  • Lilla My 76

Min håruppsättning som jag hade på vårt bröllop. 
  • LadyTeague

Jag hade tänkt mig något liknande denna uppsatt med ett spänne med pärlor och blomma i på sidan.
    Min tärna ska ha en mjukt lockig halvuppsättning uppsatt med ett pärlspänne i bak.
    Jag har svart hår i längden som ni ser på bilden och min tärna har långt, tjockt, mörkbrunt, lagom lockigt och jättefint hår (ja, jag är avundsjuk!). Jag håller hennes lite enklare för att hon redan har så fint hår att man egentligen inte behöver göra något med det.

Jag ska göra båda frisyrerna och spännena pysslar jag ihop själv också. 
  • MariaochDaniel
    FrökenMäkelä skrev 2013-02-12 20:46:53 följande:
    Liknande detta vill jag ha. Kommer inte ha slöja.

Jag vet inte vem detta är, men tack för att jag fick se denna bilden.  Inte för att kopiera, men så vill jag ha mitt hår!
    Flätat, lockigt, halvuppsatt. Jättesnyggt! =)
  • Aniara4

Här är min. Det skulle ha varit små kvistrosor i samma lila färg som de stora rosorna i buketten, men grossisten skickade fel färg (höll på att få hjärnblödning när floristen ringde och berättade det Skrikandes) så blommorna är nödlösningen hon trollade fram. Jag hade några lösa lockade slingor framtill. Och det är till allra största delen mitt eget hår! Flört

http://www.brollopstorget.se/hem/aniara4/gallery/phpdm4uz3.jpg

Svar på tråden Visa mig bilder på eran håruppsättning