• Isabelle123

Hjälp mig tjejer! Vilken färg på näbb klänningarna tycker ni är finast?

Mina två döttrar (2 år och 4 år) ska vara brudnäbbar och färgtemat för bröllopet är vitt och rosa. 
    Men jag kan inte välja vilken färg dom ska ha på sina klänningar. vad tror du blir finast?

en flicka i vit klänning och den andra i rosa? ELLER båda i vit klänning? eller båda i rosa? 

• Svar på tråden Hjälp mig tjejer! Vilken färg på näbb klänningarna tycker ni är finast?
  • SofiaMagdalena

Personligen skulle jag välja en i varje färg eftersom det är två tjejor i olika ålder, det är ju två individer. Har svårt för att alla skall vara supermatchade. Så om du gillar bägge lika mycket så passa på att få allt du gillar :)

Lycka till! 

• PiaB

Jag tycker de ska ha samma, och jag skulle valt rosa på båda. Men varför inte låta storasyster bestämma? Verkar ju inte bli en katastrof hur hon än väljer

• stormhelen

Du kanske kan fråga flickorna i fråga som ska ha på sig klänningen vilken av de färgerna som de tycker bäst om. På så vis blir båda nöjda. 

• IdaRebecca
    stormhelen skrev 2013-02-12 13:53:57 följande:
    Du kanske kan fråga flickorna i fråga som ska ha på sig klänningen vilken av de färgerna som de tycker bäst om. På så vis blir båda nöjda. 
    Håller med! Alltid roligare att få vara med och bestämma, speciellt som du faktiskt tycker båda är fina :)
  • Principisessan

Åh så bedårande. Vart hittade du klänningarna? Jag har två tjejer, 4 och 5,5 som jag ska köpa klänningar till nämligen. tyckte det var hur sött som helst med olika färger. 

Svar på tråden Hjälp mig tjejer! Vilken färg på näbb klänningarna tycker ni är finast?