• josvi5­58
    Äldre 12 Feb 08:28
    3329 visningar
    2 svar
    2
    3329

    Alla hjärtans dag?

    Alla hjärtans dag närmar sig med stormsteg och jag har ingen aning om hur jag ska göra. Jag är inte så förtjust i denna typ av dagar. Det handlar mer om att man ska handla saker än om själva grundtanken. Jag och min fästman gifter oss i augusti och jag tänker att det blir många dagar som det ska "firas" det är alla hjärtans dag, det är årsdag för bröllop, årsdag för förlovning och årsdag för då man träffades.... Skulle visst vilja göra något för min sambo på torsdag, men jag vill inte köpa något, och att bjuda på middag känns lite uttjatat vid det här laget.. Har ni några tips?

  • Svar på tråden Alla hjärtans dag?
  • Äldre 12 Feb 08:42
    #1

    Skriva en dikt? Göra ett fotoalbum med bilder från er tid tillsammans? Massage? Göra ett sånt "kuponghäfte"? Baka något fika? Storstäda hemma? ( det hade jag velat ha ;P) Frukost på sängen?


  • josvi5­58
    Äldre 12 Feb 09:49
    #2
    daniiel skrev 2013-02-12 08:42:11 följande:
    Skriva en dikt? Göra ett fotoalbum med bilder från er tid tillsammans? Massage? Göra ett sånt "kuponghäfte"? Baka något fika? Storstäda hemma? ( det hade jag velat ha ;P) Frukost på sängen?
    Tack! Vilka bra idéer. Det är verkligen torka här så det uppskattas! Frukost på sängen är ju bäst!
Svar på tråden Alla hjärtans dag?