• Marwes

Köpa bröllopsklänning!!! Panik

Oki, kan någon hjälpa mig och svara på köpa klänning på nätet eller i butik??? Vi ska gifta oss i början av juli och har ingen stor budgett. Känner att jag är sent ute vad de gäller klääning. Har letat och läst en massor men hittar inget konrekt och inga konkreta sidor på nätet som är bra att köpa via.
    Är jjshouse.com bra? Vilka sidor säljer kina kläningar som många skriver om??? Snälla snälla tips tips tips, som sagt skulle beställt förra veckan och kanske nu med istället för att skriva här, men kan inte bestämma mig..... är liksom en väldig velare och inte världens bästa kroppsform.
    Hoppas någon läser detta å kan ge mig något tips.

=) 

• Svar på tråden Köpa bröllopsklänning!!! Panik
  • Thea

jag beställde ifrån dinobridals nu under veckan. jag ska gifta mig 18 juni och de lovade mig klänningen i Mars. Väldigt bra service! de kommer göra min klänning efter önskemål utifrån en märkes klänning som jag skickade bild på. De gör den efter mina mått.
    med frakt, underkjol och klänning hamna det på inte ens 1900 :-  

• Principisessan

Det finns en sida med folk som bara köpt kinaklänningar, där kan du få bra tips :) jag köpte min från landy bridal, de är bland de dyrare men jag hade sett flera klänningar som jag verkligen gillade från dem, så därav valet. Jag betalade 2400 kr för klänning med inbyggd underkjol, slöja och bolero , inkl frakt. Det finns de som är ännu billigare. Kolla milly bridal, landy, dino bridal .. De verkar poppis här i sverige

• Marwes

Tack för svaren! Ska kolla upp detta med en gång! =)

• Grodprinsens brud

Jag köpte via en säljare på Tradera, kinasydda klänningar av ganska bra kvalitet. Men jag har hörty både bra och dåliga erfarenheter av JJ's house, jenjenshouse, jennyjoseph.com och lightinthebox.. De har klänningar till rimliga priser. Gå ut och titta =)

• fruwesterlund

jag har köpt två klänningar via nätet. en via lilly.dk och en via stockholm brud och fest.

Jag har fått returnera båda. Jag ska nu gå till butik för att hitta rätt .

JAg tror det är bäst att gå till butik trots allt. Jag valde att beställa för att jag inte är så sugen på att gå in och prova klänningar men har insett att det itne är värt att chansa  

• Nicch

Kolla in Zelini på Kungsholmen, Stockholm. Bra service, fina klänningar och inte allt för dyra :) de har även fina smycken och så.

• Cathelica

Jag är jättenöjd med Jjhouse, storlek, service, kvalitet, alt :)

• sommaren13

om du bor i stockholmstrakterna så har du www.storadagen.se hon har en del kinaklänningar och där kan man ju måttbeställa oxå. Det tar 4-6v att få klänningen. 
    Hon har några som man kan prova på plats, andra som finns att beställa kan man se på hemsidan.

• brudiår

Hej!
    Rekomenderar BridalOutlet  vid Ropsten.
    Trevlig och kunnig personal!
    Dom har sömmerska oxå om du behöver justeringar.
    Lycka till! Glad

Svar på tråden Köpa bröllopsklänning!!! Panik