Hår och smink i Stockholm
Någon som har ett bra tips på salong, frisör ect i centrala Stockholm som är bra på just brudhår och smink?
Någon som har ett bra tips på salong, frisör ect i centrala Stockholm som är bra på just brudhår och smink?
Ja, jag var också på den mässan. Jag ville tala med någon florist men det fanns ju inte direkt någon som var duktig, den enda jag hittade där var ett gymnasium som utbildar florister. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig.
Mja, jag säger som du mässan hade ett smalt utbud av utställare. Visst de var många men det var ju samma typ av utställare.
Ja,det är alltid kul att bli ompysslad. =)
Jag kan inte påstå att jag är speciellt duktig på att sminka mig jag är väll en medelmåtta när det kommer till det. Så att bli sminkad av ett proffs känns viktigt så att man vet att det blir bra. Vill inte chansa med sådant på en sådan viktig dag.
Jag kommer fixa mitt hår och smink på envyme i stockholm. Betalar 3000kr för naglar hår och smink. Har hört mycket positivt om dom.
Och fotograf blir Malin Norlén, bokade henne för ett par månader sen. Vi betalar 7900kr för två fotografer i 5tim.
sommaren13 skrev 2013-02-14 12:00:40 följande: 130810 skrev 2013-02-14 10:58:36 följande: sommaren13 skrev 2013-02-14 09:12:44 följande: Jag kommer fixa mitt hår och smink på envyme i stockholm. Betalar 3000kr för naglar hår och smink. Har hört mycket positivt om dom.Och fotograf blir Malin Norlén, bokade henne för ett par månader sen. Vi betalar 7900kr för två fotografer i 5tim. Har också bokat hår och smink på Envyme för mig och min tärna Visst verkar dom vara bra? När gifter du dig?Ja, det tycker jag! Vi gifter oss 10/8, ni då?
Roligt! Vem ska fixa dig?
Var ska ni gifta er, vilken kyrka?
Lina fixar oss också! Fast jag kommer inte att göra mina naglar där, kommer att piffa till dem själv
Vi gifter oss i Engelbrektskyrkan
Ja jag tror att det blir jättebra! Önskar att det fanns mer bilder på vad de gjort bara men men, de bilder som finns är ju väldigt fina!
Vi kommer att ha festen på Peder Muurs festvåning. En mysig källarlokal som jag tror kommer att bli kanon. Kommer att ha trerätters sittande middag och sen dans och partaj
Var ska ni vara?