• PiaB

    SMYCKESREGN 13/2 Skriv en kärleksdikt och vinn hängsmycke

    Den här skrev jag i min blogg til min livskamrat, särbo, fästman, blivande man, ängel:


     


    Du finns kvar efter du gått


    Jag känner din doft


    Jag kan förnimma din lätta smekning på min kind


    Försiktig


    Öm


    Likt en svalkande sommarvind.


    Jag blundar och ser din blick som berättar hur underbar du tycker att jag är


    Din blick gör mig stark


    Ute kämpar en gråbister vinterdag med att vakna


    Hos mig är det den vackraste av dagar


    Fylld av nya minnen


    Minnen av skratt, samtal, blickar, smekningar


    Ord som är vackra som en konstutställning


    Ord vackrare än ljuv musik


    Med dig är jag trygg


    I din famn finns ingen oro


    Du rör mig som om jag är ömtålig och värdefull


    Din omfamning är bättre än den dyraste terapi


    Bättre än alla lyckopiller i världen


    Du gör mig hel


    Du är min ängel


  • PiaB

    Nej, inget halsband och inget svar på något mail. Forumvärden skrev efter några veckor att hon varit sjuk men att hon nu skulle skicka min adress vidare. Nu har det gått en månad till.


  • PiaB

    Nej, det är väl bara att inse att det inte kommer något halsband. Trist, och inte får jag mer lust att delta i några fler tävlingar. Jag som skrev, åh vilken tur jag brukar aldrig vinna. Det gjorde jag ju inte heller


  • PiaB

    Jag har fått svar när jag mailat BT, både av forumvärden och redaktören. Min adress är skickad till företagen, så de verkar ha gjort det de ska. Men att det strular gör att jag struntar i tävlingarna, oavsett vems fel det är. Och jag överlever utan mitt halsband, men rätt ska vara rätt. Ska försöka få kontakt med företaget själv och höra vad de säger.


  • PiaB

    Idag kom halsbandet Tydligen har det snurrat runt i posten fast min adress var rätt. Adressen var överstruken och lappar påklistrade med adressaten okänd :-O Men nu kom det fram iallafall och är så fint
    Slutet gott allting gott.


Svar på tråden SMYCKESREGN 13/2 Skriv en kärleksdikt och vinn hängsmycke