• Redaktör Kristin

    SMYCKESREGN 12/2 Vad packar du på dejten? Berätta och vinn valfritt smycke

    Dags för andra tävlingen i Bröllopstorgets Alla hjärtans vecka!

    Den perfekta dejten
    Du ska på dejt med kärleken. Ni åker båt och blir ilandsläppta på en öde ö. Det är fint väder och ni får mat. Det finns inga farliga djur eller annat ni behöver oroa er för. Ni ska vara på dejten i 24 timmar innan båten hämtar upp er igen. Du får packa ner 5 saker i väskan du tar med. Vad plockar du med och varför?

    Fyndigaste och bästa motiveringen vinner ett valfritt smycke från Bubbles & Luxury (värde 500 kronor).

    Vinnaren utses av en jury från Bröllopstorget. Tävlingen startar tisdagen 12/2 och vinnaren presenteras dagen efter i denna tråd. (Tråden kommer att öppnas den 12/2 klockan 09.00.)

    Lycka till!


  • Svar på tråden SMYCKESREGN 12/2 Vad packar du på dejten? Berätta och vinn valfritt smycke
  • johanson

    Stearinjus: (förutsätter att det finns tändstickor eller liknande) hög mysfaktor och så vill man ju kunna se varandra djupt i ögonen även in på småtimmarna. Filt: att kunna ligga och mysa på men även avnjuta en romantisk middag på nere på stranden. Eller varför inte ligga och titta på stjärnorna. Massageolja: inbjuder till intimitet. Mysigt och garanterat skönt. Kamera: för att kunna föreviga de underbara 24 timmarna så man kan drömma sig tillbaka när det behövs. Musik: så vi kan dansa och mysa.

  • FrökenMäkelä

    Solkräm - så man inte bränner sig på ömtåliga ställen Förvånad
    Flytande choklad - så att min sambo kan ge mig en skön massage Flört
    Champange - vätska måste man ju ha för att överleva Skål
    Massor av frukt - så man slipper leta upp sin egen matÄpple
    Tält - så vi kan ta skydd från insekter och andra läskiga djur när mörkret faller Solig

  • Akjson

    Jag packar en ljuslykta, champange, frukt, choklad och en dubbelsovsäck..... Det är allt vi behöver för en fulländad dejt!!!

  • Ri 2013

    Den här dejten ska vara bade mysig och fylld av roliga aktiviteter.1)Schack som vi kan spela, det är roligt och vi lär känna varndra bättre. 2)min gitarr för att ha mot kvällen när det blir mysigt runt en brasa 3)brasa, da behövs även tändstickor 4) kamera för att kunna ta massa underbara bilder fran den bästa dejten 5) ett snorkelsett för att titta pa alla fina fiskar under vattnet


     

  • Nyfiken01

    Vandringskängor! Man måste ju utforska ön man är på
    Massageljus. Då har man både ljus och kan sen massera varandra med "stearinet"
    Första-hjälpen väska. vore ju oturligt om något hände men för att vara på säkra sidan ;)
    Tvål så vi kan hålla oss rena..kan ju inte vara på dygns-dejt och vara smutsig...
    Sista saken att ta med...kondomer ;) 

  • Sörön10

    En flaska bubbel av valfri sort! 
    En gitarr - finns det nåt mysigare än att sitta och sjunga  med varandra?
    En filt - ligga och titta på stjärnorna tillsammans
    En skrivbok där vi kan skriva ner allt vi vill uppleva tillsammans i framtiden som vi kan bocka av!  
    En penna för ovanstående aktivitet! 


  • HelenaFredrik
    Solglasögon till min blivande. Det var när jag såg honom i solglasögon en varm sommardag som blixten slog ner och jag blev förälskad.
    Brevkitt lite osäker på om det heter så. Ett sådant man kunde få när man var liten iaf, innehållande parfyrmerade papper, kuvert och en fin penna. Så att vi kan skcka små kärleksbrev till varandra under dygnet. Vad är väl mer romantiskt än hederliga kärleksbrev?
    En stor filt som vi kan rulla in oss i och mysa...
    Choklad är ett måste. Det är grunden till allt liv ochingenting vi klarar oss utan. Med choklad kan vi dessutom hitta på mycket bus..
    Solskyddskräm så att min älskling slipper likna en röd kräfta, vilket har hänt tidigare. Han blir totalt oromantisk när detta händer så det är bäst att undvika.
  • Jag han

    Jag hade packat ner:*en filt att ligga o mysa på, så man slipper sand överallt :) *solkräm så vi inte bränner oss*musik, vill jag inte gärna vara utan. *en deo för att jag inte vill stinka i myset ;)* ficklampa så man ser när man ska ut o kissa på natten :)         

  • Unexpected song

    1. Mobil med spotify så vi kan lyssna på låtarna vi hade på vårt bröllop


    2. Boken min man gav mig när vi varit tillsammans i en månad där vi skrivit om alla härliga och jobbiga saker vi varit med om genom åren som gjort att vi dragits närmare varandra. Så vi kan läsa och gråta en skvätt av lycka.


    3. Fina handgjorda chokladpraliner, hjärtformade så klart!


    4. Stearinljus, utan ljus kan man ju inte ha det mysigt!


    5. En present till min man, älskar att ge presenter till honom och ser det som obligatoriskt på dejter. :)

Svar på tråden SMYCKESREGN 12/2 Vad packar du på dejten? Berätta och vinn valfritt smycke