• Nilla507

    Hjälp mig hitta tärnklänning i färgen champange!

    Hej!

    Jag behöver hjälp med att hitta en kort tärnklänning i färgen champange. Jag kommer ha en vit klänning med ett champangnefärgat band i midjan.

    Jag har letat i bröllopsklänningsaffärer utan att hitta något bra. Jag letar efter en ganska enkel tärnklänning som slutar ungefär vid knäna, gärna med axelband.

    Har någon något bra tips om vart jag kan hitta en sådan?

    Tack på förhand :)

  • Svar på tråden Hjälp mig hitta tärnklänning i färgen champange!
  • Nilla507

    Åh TACK för alla bra svar!

    Halens hade ju jättemycket fint till bra priser!

    Jag beställer gärna från nätet, men hur vet jag att det är säkert och att jag får bra kvalite? Någon som har någon erfarenhet?

  • Nilla507
    Tooie skrev 2013-02-07 20:00:27 följande:
    www.halens.se/mode-kvinna-klanningar-5449/kla...$230/sorting$score,Descending/paging$1,27?variantI d=137615&oc=036

    jätte fin! Denna ska mina tärnor ha...
    Så fin!
    Har du köpt den än? I så fall, skulle du säga att färgen är närmare aprikos eller beige?
  • Nilla507

    Ja precis, de känns ju trygga :)

    Men hur är det med dessa, "Godprinsens brud" har du någon erfarenhet från de företag du nämnde? Tar tacksamt emot alla tips :)


    Grodprinsens brud skrev 2013-02-07 18:51:36 följande:
    Om du vill beställa via nätet så går nästan alla klänninagr på jenjen, jj's house, lightinthebox, millybridal, lillybridal etc att få i så gott som vilken färg som helst Skrattandewww.jennyjoseph.com/Bridesmaid-Dresses-c7/top...

    www.jjshouse.com/se/Brudtarneklanningar-c7/to...

    www.jenjenhouse.com/se/Brudtarneklanningar-c7...

    www.lightinthebox.com/sv/narrow/champagne_v13...
Svar på tråden Hjälp mig hitta tärnklänning i färgen champange!