Inlägg från: Marjasinus |Visa alla inlägg
  • Marjasinus

Hur ska vi göra med våra barn när dom blir trötta?? Hur kommer ni göra.. Ge mig tips och ideer.

Längtandsfull skrev 2013-02-02 22:57:31 följande:
    Våra barn kommer vara 2 och 5 år gamla.
    Kan dom inte sova där ni är? tvååringen i vagn och en madrass nånstans för den äldre?  När jag hade min trettioårsfest låg det 6 barn och sov i olika hörn i lokalen, både i vagnar och på soffor.

Vår dotter (2 år) kommer att vara med på vigsel och middag och sen får min mamma söva henne i vagnen där och så åker dom hem när dom vill.
  • Marjasinus

Men är det bara era barn där? Inga andras?

Vi kommer nog ha en 10-15 barn på festen och de lär väl leka med varandra tills de däckar och sen brukar inte barn vara särskilt lättstörda när de väl somnat. Så det blir väl en lång barnvagnsparad utanför och sen lägger vi några madrasser på golvet på övervåningen för de lite större barnen. 

• Marjasinus
    jannovich skrev 2013-02-10 21:29:38 följande:
    Våra barn får hålla på tills dom däckar och då hamnar dom i vagn eller på golvet nånstans. Kommer vara 14 barn sammanlagt. Mig gör det inget om dom vill sitta hos oss en stund, men alla är vi ju olika Glad
Svar på tråden Hur ska vi göra med våra barn när dom blir trötta?? Hur kommer ni göra.. Ge mig tips och ideer.