• Akjson

    Favors, bubblor och konfetti

    Jag ska köpa favorboxar ( ska försöka spana på ebay ), konfetti och bröllopsbubblor. Vart har/ska ni köpa det och nån som rekommenderar någon butik/sida?

  • Svar på tråden Favors, bubblor och konfetti
  • Akjson
    GustavB skrev 2013-01-31 10:54:10 följande:
    Kolla in www.etsy.com också :]
    Dom hade massor. Har du handlat där? Vad har dom för shippingavgift i så fall?
  • GustavB

    Jag har beställt samples på inbjudningskort från en tjej där, som vi valt att gå vidare med. Hon håller på att designa om dom som jag vill ha dom och kommer skicka ut nya samples när dom är klara :)

    Shippingavgift beror nog på vad det är du ska beställa, mängd och tyngd. Bäst att fråga försäljaren du ev ska beställa av :)

  • jimmyojennifer

    Jag handlade bubblor på myheart.se helt okej i pris och varje vecka har dom rabatt på saker. Jag hittade bubblor i hjärtformad flaska på 20% rabatt.
    Dom har favorboxar och dyligt. =)

  • Akjson
    jimmyojennifer skrev 2013-01-31 12:00:02 följande:
    Jag handlade bubblor på myheart.se helt okej i pris och varje vecka har dom rabatt på saker. Jag hittade bubblor i hjärtformad flaska på 20% rabatt.
    Dom har favorboxar och dyligt. =)
    Tack. Såg att dom även har konfetti som jag gillar. Får gå in varje vecka och kolla vad dom har för rabatt saker
  • daniiel

    Ebay, jag tror du kommer billigast undan där faktiskt. Jag beställde bubblor från Ebay, från England. Vi hade dock ingen konfetti eller favors, så det kikade jag aldrig på. Tror dock att det blir billigast från Ebay också, och det finns ju massor av sånt där.


  • Maskroos1

    Jag har handlat på myheart.se tidigare och det har fungerat bra. Jag har också handlat på bubblesluxury.se och där har dom just nu rabatt både på bubblor och på en favourbox som ser ut som en frack. Men det finns ju massor av andra modeller och konfetti och annat där också... www.bubblesluxury.se/

  • LinneaR

    Jag håller med om att ebay.uk är ett väldigt bra alternativ. Pundet är ju så lågt nu! Har beställt mina inbjudningskort därifrån och planerar även att köpa mer saker.

    Med etsy tycker jag nackdelen är portot i och med att många av säljarna befinner sig i USA, men hittar man det man vill ha så är det ju värt att betala lite mer i porto +  att allas porto variera ju så kanske kan man komma billigt undan hos någon säljare med.

  • jkjuni

    Jag har också köpt bubblor från ebay. Fick 100 st för samma pris som jag skulle fått för 24 st här i Sverige! Tummen upp för ebay

  • Akjson

    Jag får lära mej ebay... har aldrig handlat därifrån.... Bara tradera... Är det krångligt?

  • LinneaR
    Akjson skrev 2013-02-26 12:36:20 följande:
    Jag får lära mej ebay... har aldrig handlat därifrån.... Bara tradera... Är det krångligt?
    Smidigare tycker jag då man ofta använder sig av paypal...visst använder jag payson ibland när jag shoppar på tradera men oftast är det överföring till bankkonto och det känns som att det alltid tar sådan tid. Beställde lite varor på ebay i söndags, betalade med en gång och fick mejl från de olika köparna om att varorna hade postats på måndagen. Borde få sakerna nu i veckan.
  • jkjuni

    Jag gillar också Ebay mycket bättre än Tradera. Handlar aldrig på Tradera längre sen jag hittade Ebay. Det känns som att säljarna på Ebay är mycket mer seriösa. Mycket man fått från Tradera har varit skit.. Jag har varit supernöjd med allt från Ebay. Precis som LinneaR säger är det smidigare med paypal än alla banköverföringar..

  • Akjson

    Ok..har inte paypal heller...är det krångligt? måste lära mej det här känner jag.. ha ha...

  • LinneaR

    Det är bara att sätta upp ett konto hos paypal dit man länkar sitt bankkort så dras pengar direkt från ditt bankkort när du betalar med paypal. Paypal är verkligen värt att ha! Även många andra internationella sidor/butiker använder sig av den betalmetoden och det är ju smidigt att kunna betala snabbt för då går ju hela köpet mycket snabbare!

    Ja nu är det väldigt bra att shoppa från England med tanke på det superlåga pundet och den relativt billiga postgången!

    Så fort du fixat ett paypal-konto och ett ebay-konto är det bara att shoppa...alltid lite krångligt innan man har fyllt i allt, men det är det ju värt!

  • Akjson
    LinneaR skrev 2013-02-26 15:06:43 följande:
    Det är bara att sätta upp ett konto hos paypal dit man länkar sitt bankkort så dras pengar direkt från ditt bankkort när du betalar med paypal. Paypal är verkligen värt att ha! Även många andra internationella sidor/butiker använder sig av den betalmetoden och det är ju smidigt att kunna betala snabbt för då går ju hela köpet mycket snabbare!

    Ja nu är det väldigt bra att shoppa från England med tanke på det superlåga pundet och den relativt billiga postgången!

    Så fort du fixat ett paypal-konto och ett ebay-konto är det bara att shoppa...alltid lite krångligt innan man har fyllt i allt, men det är det ju värt!
    Ska fixa ikväll...sen blir det storshopping både av bubblor och favorboxar ... Man kanske kan hitta strumpeband och andra grejer där med....
  • lordoz
    Akjson skrev 2013-02-26 15:16:39 följande:
    Ska fixa ikväll...sen blir det storshopping både av bubblor och favorboxar ... Man kanske kan hitta strumpeband och andra grejer där med....
    Jag har personligen köpt massor till bröllopet på Ebay. Alltifrån strumpeband till smycken till dekorationer... Det är väldigt lätt att förköpa sig bara! Men det är såååå roligt! :D
  • LinneaR
    Akjson skrev 2013-02-26 15:16:39 följande:
    Ska fixa ikväll...sen blir det storshopping både av bubblor och favorboxar ... Man kanske kan hitta strumpeband och andra grejer där med....
    Ja du kan nog hitta allt!

    Lycka till med shoppingen:))
  • theresepivat

    Kolla på www.giftwrapstore.se också.
    De har också möjlighet att ta in andra saker/önskemål än vad som finns på deras hemsida tex. om man ser något på miljöbilderna.

Svar på tråden Favors, bubblor och konfetti