• Anjesc­hka
    Äldre 28 Jan 21:19
    17975 visningar
    23 svar
    23
    17975

    Örebro bröllop

    Några runt Örebro som ska gifta sig?? Tänkte det kan vara kul att starta en ny lokal örebrotråd :)

  • Svar på tråden Örebro bröllop
  • Heart8­0
    Äldre 4 Feb 18:26
    #11

    Vi gifter oss den 13/8 i S:t Nicolai kyrka Festen blir på Grand.

    Kul att vi är några srtcken!

    Har ni kommit igång med planeringen?
    Själva beställde vi inbjudningskorten förra veckan så de kommer nog snart.  

  • Cornel­ia702
    Äldre 5 Feb 14:39
    #12

    Härligt med fler i Örebro trakten, vi kommer gifta oss 3 december!
    Hade kyrka, lokal etc bokat men igår fick vi mejl om att våran festlokal inte kommer finnas tillgänglig efter september så nu är vi lite på ruta ett igen.. vi har kollat in Lindbacka kvarnen, någon som vet lite om det? Förra stället vi hade ingick, bord, stolar o servis.. Vore skönt att slippa tänkta på sånt..

    Mvh 

  • annagu­stafso­n89
    Äldre 5 Feb 16:22
    #13
    Annettet: Finns det möjlighet för andra att hyra in sig i stugan tro? Har ett par vänner som ska gifta sig i Örebro, men jag gifter mig på Gotland i Mars jag ;)
  • Äldre 5 Feb 17:04
    #14

    Hej allihop! Jag och min sambo gifter oss i Kumla den 22 juni, men festen blir i tingsgården i sköllersta :)

  • mirret­h
    Äldre 5 Feb 17:09
    #15
    Annettet skrev 2013-01-31 19:01:49 följande:
    Är det någon som har varit i edsbergs bygdegård? Vi ska kolla om vi kan ha festen där. Vi gör lite i fel ordning, klänningen är klar men vi vet inte vart vi ska vara :)
    Vi gifter oss 3/8 och ska ha festen i Edsbergs bygdegård. Det är ett ganska fult hus och lokal... men vi tänkte plocka ner tavlorna och hänga upp annat istället, gardinerna är gräsliga de med Men, den funkar för det antal gäster vi kommer ha och den har pub, bra kök och servis.
  • Annett­et
    Äldre 5 Feb 19:52
    #16

    Den hyrs tyvärr inte ut till folk som ägarna inte känner, vilket är synd för den är jättefin.

  • Fioona
    Äldre 18 Mar 15:38
    #17

    Vi kommer att gifta oss i Rådhuset 1 juni och hålla festen ute på Gällersta forngård.
    I höstas kändes det som att vi låg bra till med planeringen, men nu börjar jag få lite panik!!

    Klänningen kom i alla fall idag! Så nu väntar jag på att min sambo ska åka och jobba så att jag kan få prova den!! :D

  • Äldre 27 Jun 23:47
    #18

    Vi gifter oss 10/8 i Längbro kyrka

  • leula
    Äldre 1 Jul 21:51
    #19

    Vi gifter oss 10 aug, ute i hjälmarsberg.

  • pijoh2­4
    Äldre 9 Jul 20:17
    #20

    Hej


    Cenicienta vad roligt. Vi gifter oss 10 augusti och vi ska också ha våran fest i Tingsgården i sköllersta.


     

  • Äldre 1 Jan 14:38
    #21

    Några som gifter sig i år i örebro? Jag har mkt erfarenhet inom olika områden, spec blommor om Någon vill ha hjälp? ;)

  • Äldre 10 Jun 21:57
    #22

    Leula,

    hur var bröllopet på hjälmarsberg? Funderar på hur man kommer i kontakt med dom för att boka osv. Hade ni festen där också?

  • Äldre 22 Aug 20:25
    #23

    Bor i Örebro. Men planerar bröllop till 2016 eller 17. Just nu ser det ut som att vi kommer att hålla till i Gytthyttan och Loka. Men det finns också en ide om stadsträdgården. Någon som har erfarenheter av Stadsträdgården? Jag har bara varit där på lunch.. 

Svar på tråden Örebro bröllop