• dellel­garin
    Äldre 28 Jan 10:54
    6707 visningar
    22 svar
    22
    6707

    Visa era väskor!

    Jag är ingen väsktjej annars och behöver verkligen hjälp med att hitta något som passar min klänning, kan ni inte bombadera med fina väskor här så vi som behöver kan få lite inspiration?

  • Svar på tråden Visa era väskor!
  • Äldre 28 Jan 11:07
    #1

    Det här är ingen jättebra bild, väskan (påsen) var liksom en del av hela utstyrseln, den hängde i mitt bälte.

    Den är sydd i samma gröna siden som min underklänning är gjord av och sen broderad med pärlor.
    Precis lagom att ha ett paket näsdukar och en nässpray i.
    Jag fick nämligen tipset här inne att man kunde ta sån där Otrivin Comp (avsvällande + stoppar rinnsnuva) en halvtimme innan vigseln. Det skulle hindra en från att stå där framme och snora och snörvla, även om man råkade fälla en tår.
    Men pga den avsvällande effekten så skulle det minimera den biten också.

    Jag vet inte om det var det som gjorde det, men jag som kan grina floder åt en romantisk komedi, grät inte en tår Flört



     
  • Emmali­nnea
    Äldre 28 Jan 11:40
    #2

    Denna har jag köpt och ska ha på bröllopet.
  • stormh­elen
    Äldre 28 Jan 12:15
    #3


    Denna väska har jag köpt här på BT:s köp och sälj.


    Men jag har även sett den ute i vanliga handeln på accent.

  • Äldre 28 Jan 12:22
    #4


    Här är min fina väska. Beställd från JenJenHouse. Är jättenöjd! =)
    Den är i ivory, men fanns i vitt och champagne också har jag för mig.
  • Äldre 28 Jan 12:34
    #5
    dellelgarin skrev 2013-01-28 10:54:05 följande:
    Jag är ingen väsktjej annars och behöver verkligen hjälp med att hitta något som passar min klänning, kan ni inte bombadera med fina väskor här så vi som behöver kan få lite inspiration?
    Förresten bara en tanke...
    Jag läste lite fort tidigare och tyckte då att det stod att du var en väsktjej. Och jag tänkte då att du ville veta vad andra har för väskor på bröllopet bara eftersom du gillar väskor Tungan ute 

    Men jag ser ju nu att du inte brukar använda väska eller i alla fall inte är så beroende av en.
    Så varför ska du ha en väska på bröllopet?
    Du kommer antagligen inte att ha den under själva vigseln i alla fall (om du inte kör på något liknande min, så att du inte behöver hålla i den). Och under kvällen kan du lika gärna ha en påse på golvet under bordet där du sitter om du vill ha något tillgängligt.

    Är det för att du vill ha någonstans att förvara näsduken under vigseln ifall du skulle behöva den så finns det lite andra trix och tips.

    1- linda näsduken om blommornas skaft eller peta in den i själva buketten mellan blommorna där den inte syns
    2- stoppa ner den i urringningen/ BH'n
    3- Göm den helt enkelt i handen

    Satsa på en fin broderad tygnäsduk så gör det inget om den syns Glad 
  • Äldre 29 Jan 09:21
    #6

    Så här såg min ut. Den är köpt på Lilly och så har jag gjort en egen tygblomma som jag har sytt på.


  • MeaJ
    Äldre 29 Jan 09:38
    #7

    Denna väska i ivory fyndade jag på ebay Skrattande



    Sommarbrud 2013
  • Äldre 29 Jan 11:41
    #8


    Jag med min brudväska innan vigseln
  • kärlek­ensbru­dpar
    Äldre 29 Jan 11:55
    #9

    Oj vad fina vöskor!!!Skrattande

  • Äldre 29 Jan 19:35
    #10
    FruForsmark skrev 2013-01-29 11:41:01 följande:


    Jag med min brudväska innan vigseln
    Jättefin! :)
Svar på tråden Visa era väskor!