• Snorkmaiden

Pytteliten vigsel, enkel klänning, men vad ska jag ha till!?

Vi ska ha en pytteliten borglig vigsel (bara svärföräldrarna och syskon) och jag har köpt en Desigual klänning

Men vad ska jag ha för skor!? och frisyr!?
    Bröllopet kommer vara den 1:a april och jag kommer dessutom vara en gnutta gravidrund vid tillället.

Hjälp mig matcha ihop något! 
  • Svar på tråden Pytteliten vigsel, enkel klänning, men vad ska jag ha till!?
  • Chicita

Jag tror att det kan vara snyggt att plocka upp lite av påfågelstemat i skor och eventuell hårprydnad.

Kolla på etsy.com - sök peacock wedding så kommer det upp massor med saker som kan passa till Glad 

Överdosera inte bara Flört 

• Chicita

Exempelvis kan du ha det här i håret och lite fina lösa lockar om du har långt hår (eller en luftig uppsättning/ halvuppsatt)
    Peacock Wedding Fascinator, Bridesmaids Hair Accessory, Polka Dots and  Peacock Feather Hair Clip

Och kanske såna här clips att sätta på ett par bekväma ingådda skor som passar eventuella svullna fötter?
    Då behöver du inte köpa nya skor heller utan kan använda några du redan har om du vill
    Bridal Shoe Clips - Peacock Feathers, Black Background Feathers, Rhinestones, Feather Shoe Clips, Bridal Wedding, Special Occasion set of 2 

Det finns mycket fint där och allt är inte dyrt heller Glad 

• msE

jag instämmer med chicitas råd  och måste också tillägga att klänningen e helt underbart snygg!!

• Snorkmaiden

Låter som en strålande idé!
    Men nä, jag vill ju inte ta i för mycket. Det får nog räcka med lite mer påfågel i håret :)

I april, ska man ha tights då eller ska man kämpa sig igenom barbent? :P 

• Chicita

Skaffa tights eller några snygga grova stickade strumpbyxor. 
    Men blir det varmt så är det ju bara att dra av sig dom Glad 

• Lisen50

Jag skulle välja tunna strumpbyxor så det känns lite "finklätt" och "enkla" pump i någon av färgerna i klänningen, så den får dominera lite då den är så pass i ögonfallande. Håller med ovan när det gäller någon fin hårprydnad. Jättesnygg klänning!!!

Svar på tråden Pytteliten vigsel, enkel klänning, men vad ska jag ha till!?