Har mina tärnor svikit mig ?
Är så besviken på mina tärnor. Vi gifter oss i mitten av sommaren 2013.
Allt började för ca 7 månader sedan. Jag och min m2b bestämde oss för att gifta oss, vi hade planerat att göra det utomlands MEN han berättade de för sin familj som blev så besvkien på det. Familjen ville vara med och hans systrar VILL vara mina tärnor. De tycker de ska bli så roligt och bla bla blaa Dom ville hjälpa till och ordna mm
Men nu så har vi beställt inbjudningskort, dom hade INGET intresse av av vara med. Jag har mejlat dom förra veckan om vilka klänningar som dom vill ha(vi betalar tom), har länkat till flera olika. jag har skrivit att vi har börjat få in offerter från restauranger, om vi ska träffas för en planeringskväll och kolla igenom. När vi träffas så tar dom inte upp ämnet och nämner jag något så "ska" dom kolla vid senare tillfälle.Den ena frågade bara "måste klänningarna vara rosa?". Jag klagade om detta till m2b, han tog upp det med ena tärnarn som sa att hon inte ens ORKADE tänka på bröllopet nu. INGEN av dom har svarat på mejlen, men jag ser att dom har läst. Dom har inte frågat något och nämner jag något om bröllopet så säger dom bara vad roligt, frågar inte vidare eller så börjar dom prata om något annat, samma sak varje gång.
Jag vet att dom har mycket med sitt mm sjuka släktingar osv. Men hur har dom ORK/INTRESSE att festa, gå på krogen, shoppa, baka mm ?
Har en fjärde tärna den finaste vän, men hon bor 130mil bort så blir inte på samma sätt. Hon är underbar :)
Jag känner mig sjuk besviken och ledsen :( Vad ska jag göra ?