• JohannaE

    Ringar i guld och titan

    Jag är nyförlovad men vi har inga ringar ännu eftersom det blev överraskningfrieri och nu ska vi välja ringar tillsammans. 

    Jag har snöat in totalt på ringar i titan och guld. Eller åtminstone med två olika färger... Kikade lite hos en guldsmed på några i vittguld och gulguld... men jag tycker ändå inte effekten är riktigt detsamma..

    Dessa är vi rätt inne på
     www.titanium3d.se/uploads/prod/7bba1ce88c7feb60a015276b8affe7ff_t3_11_TG53-7.jpg
    Fast jag vill ha med 3 stenar.

    Men det hade ju inte varit fel att samla inspiration från andra ställen... lite svårt dock att hitta tycker jag. Mina googelträffar blir ändå mest shoppar som säljer just dom ringarna vi redan tittat på.

    Någon som vet om det finns någon annan som har ringar i guld och titan?  

  • Svar på tråden Ringar i guld och titan
  • JohannaE

    Ja, dom är superfina verkligen. 
    Har ni en med gul-guld och en med röd-guld då?
    Jag är egentligen lite lite mer sugen på rödguld och min fästman vill ha gul..  

  • JohannaE
    filibustern skrev 2013-01-05 19:08:16 följande:
    ne jag har en i gult guld och min karl har i vitt guld :) finns det i rött???
    Haha, fasiken vad dum jag är... det ser jag ju på bilden ;) Sorry!

    Ja, här är alla ringarna med rödguld
     www.titanium3d.se/se/titan-r%C3%B6dguld

    Det är väl inte rött direkt, men går ju åt en rödare ton. Jag tycker det är snyggt! Men jag vet inte hur snyggt det blir att ha olika... Men ni trivs med det? 
  • JohannaE

    Det var en fin tanke iofs! Får se hur vi gör. Antingen samma, eller olika... 

    Han är som sagt mer inne på gult och jag på rött :) 

Svar på tråden Ringar i guld och titan