• Fröken­Mäkelä
    Äldre 5 Jan 14:50
    3994 visningar
    7 svar
    7
    3994

    Vilken är finast

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken är finast
  • Fröken­Mäkelä
    Äldre 5 Jan 14:50
    #1

  • kramen
    Äldre 5 Jan 15:00
    #2

    Berätta mer om ert bröllop,är lättare att rösta då :)

  • Äldre 5 Jan 15:03
    #3

    Jag håller med kramen, berätta gärna mer :) Är det ett sommar eller vinterbröllop? Vad ska du ha för klänning? Din blivande, vilka kläder? Har ni något färgtema? Osv osv osv.

    Utan att ta hänsyn till något annat, utan bara rakt av vilken av buketterna jag föredrar, så är det den första helt mörkröda.


  • Äldre 5 Jan 16:13
    #4

    första!

  • Fröken­Mäkelä
    Äldre 5 Jan 16:17
    #5

    Är inte riktigt kompis med BT så det jag skrev om bröllopet är borta :(

    Vårt färgtema är Orange, brunt och vinrött. Gifter oss i September i år. Jag kommer ha vit klänning en Maggie Sottero Ericka, orange skor, orange bolero när det blir kallt om axlarna. Sambons kläder inte bestämda men svart kavaj och byxor, orange slips eller plastrong, funderar på svart skjorta med ljusgrå/mörkgrå väst till.

    Orange är huvudfärgen i vårt tema så dottern kommer ha orange rosett på sin klänning. Sonen kommer vara klädd som pappan/brugummen.

    Så på ett sätt känns som orange bukett blir förmycket och att det hade varit snyggt att bryta av med någon av de andra färgerna från vårt tema.

    Jag är brunett men ganska ljus i hyn, ska sola lite till dagen i ära så jag inte ser så blek ut som jag gör i vanliga fall.

  • Fjälle­n2010
    Äldre 5 Jan 16:30
    #6

    Jag röstade på nr1
     

  • Äldre 5 Jan 16:30
    #7

    Hehe ja, BT kan vara lite struligt ibland :P

    Efter att ha läst det du skriver om ert bröllop, så tycker jag ännu mer att den vinröda skulle bli finast. Ni verkar redan ha väldigt mkt orange i er klädsel och jag tror att det kan bli väldigt snyggt att bryta av med en annan färg som du säger :)


Svar på tråden Vilken är finast