Inlägg från: Aniara4 |Visa alla inlägg
  • Aniara4

    Har du avlagt nyårslöfte?

    Jag brukar inte heller lova någonting, däremot passar jag på att göra en tillbakablick och utvärdera året som varit, och sen se framåt och fundera på vad jag har för planer och förhoppningar inför det kommande året.

    Förra året var bra dels för att jag fick ett nytt och mycket bättre jobb som jag verkligen gillar, dels för att vi gjorde ett par roliga och intressanta resor som vi pratat om länge. Sen var det en del saker som inte var så bra, som jag försöker använda nyår som språngbräda för att göra någonting åt nu.

    Min stående ambition inför de senaste åren har varit att gå tillbaka och göra det sista för att ta min examen, och hur tjatigt det än känns så är det prio 1 det här året också. Fixar jag det under våren skulle jag kunna övergå till att tänka på körkort sen, det är också verkligen på tiden!

    Och så vill jag fokusera mer på min hälsa, komma ur mitt sockermissbruk igen (som jag verkligen mår skit av nu, har gått upp mycket i vikt och har inflammationer överallt), och få till den där meditationsstunden varje dag som jag ju märkt att jag faktiskt mår bra av.

    Fast jag kanske kunde lova att tjafsa lite mindre med okända på nätet?

Svar på tråden Har du avlagt nyårslöfte?