• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • HittatNemo

Här har ni min vigselring som jag om lite mer än två månader får bära. Jag längtar så efter att
    få gifta mig med min älskling.

För mig har det varit en lång resa med att hitta en ring som kändes som jag. Och framför allt
    tycker jag att det varit svårt att hitta en ring som passade med min lite halvrunda förlovningsring.
    Men den här vigselringen föll både jag och blivande maken för direkt! Det t o m gnistrade till i hans ögon
    när han såg den på mitt finger. :) Den är enkel men ändå inte tråkig. Precis som jag. ;)

(Ha lite överseende med mina sommar-svullna fingrar. Ringen sitter hur skönt som helst. )

• CoG
    HittatNemo skrev 2013-05-24 10:15:41 följande:

Vilken fin kombiantion, klassisk och absolut inte tråkig :)
  • Lillaminst

Å min ring är nästan likadan som din LindaCalle! Min är också titan, haft i 1 år och trivs fortfarande jättebra med den :) Vet dock inte vad jag ska ha för ring till sen :)  

• LindaCalle

Den understa är förlovningsringen och den med svarta diamanter är vigselringen...som nu ligger i sin ask o stirrar på mig, jag längtar efter att få använda den på riktigt! :)

• Cattelatte

Detta är min ring, dock så har han inte friat utan jag köpte den själv då jag gillar diamanter :D Vit guld och 0,40 ct diamant. :)

• AugustiVegas

Har inte fått min vigselring än (den översta) så kan inte visa hur ringarna ser ut "in real life", men såhär blir det iaf!

• CoG
    AugustiVegas skrev 2013-05-26 18:14:21 följande:
    Har inte fått min vigselring än (den översta) så kan inte visa hur ringarna ser ut "in real life", men såhär blir det iaf!

Jag gissar att det kommer att bli snyggt!
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013