• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Amanda986

Hej!

jag har beslutsångets.. Har testat två olika kombinationer men jag kan inte bestämma mig..

Vill höra lite åsikter

• xMariax
    Amanda986 skrev 2013-10-15 09:08:59 följande:
    Hej!

jag har beslutsångets.. Har testat två olika kombinationer men jag kan inte bestämma mig..

Vill höra lite åsikter

Kompination nr 2 ser helt klart bäst ut.
    24 Maj 2014
  • filibustern
    Hej!

Vill höra lite åsikter

helt klart nr 2. såg inte så... klumpigt ut på något sätt. 
  • jools
    Hej!

Vill höra lite åsikter

Nr 2 helt klart :)
  • Äriqa

den är köpt på pompeii.com Luci skrev 2013-10-15 09:01:31 följande: Äriqa skrev 2013-08-23 17:37:10 följande: Min förlovningsring. Viselring får ni se om 1 år. :) <a href="m4254796-110.html?http://www.fames.se/pyssel " target="_blank"><strong>www.fames.se/pyss el</strong></a></div> </div> åhhhh vad fin! vart hittade du den?<div id="forummessagefooter">http://bridetobee.blogg .se

• CharliesChoice
    Hej!

Vill höra lite åsikter

Säger som alla andra: Alternativ två helt klart!!
  • CharliesChoice

SNÄLLA!!! När ni citerar bilder, dra ner dem i storlek! Det är så drygt att scrolla igenom samma bilder tio gånger. Det blir så mycket trevligare för alla om vi gör så. (Se mitt inlägg ovan tex)

****************************************************************************

• kouki
    CharliesChoice skrev 2013-10-15 10:35:23 följande:

SNÄLLA!!! När ni citerar bilder, dra ner dem i storlek! Det är så drygt att scrolla igenom samma bilder tio gånger. Det blir så mycket trevligare för alla om vi gör så. (Se mitt inlägg ovan tex)

************************************************** **************************
    Och hur gör man det? Aldrig listat ut det där^^ Jag brukar bara ta bort dem istället...
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013