• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • WesternCape
    amerika skrev 2013-09-08 08:35:31 följande:
    Den gillade jag!! Är det vitguld? Och hur är stenen infattad? Var är den köpt?? (måååånga frågor!)
    24 maj 2014
    Vad roligt att du tycker om den! Den är tyvärr inte köpt utan gjord av en guldsmed. Det är en 0.1 ct sten med fyra tjocka, mjuka klor. Bandet är 4x2mm och den är gjord i palladium. 

Rekommenderar varmt att designa själv. Kostar inte mer och så blir det precis som man tänkt sig och desstom finns det bara en som är som din ring. 
  • Hannaskarlsson

Nu har vi äntligen bestämt oss!  

Våra ringar blir vanliga släta guldringar med utvändig gravyr :) Känns verkligen helt super!:)  

• Pia88
    WesternCape skrev 2013-09-07 20:08:33 följande:
    Detta är min superbulliga förlovningsring. Helt kär!

Läste först "superbilliga"... Tungan ute fin e den iaf Glad
  • Chicita
    Skattkistan skrev 2013-09-08 19:26:26 följande:
    Äsch det funkar ju inte :(
    Prova med en annan webläsare.
    För mig funkar Chrome, för andra funkar Firefox, Opera eller någon annan bättre.
    Explorer verkar vara den som funkar sämst.

Funkar det inte med en anann webläsare så är det antagligen fel filformat eller för stor bild 
  • WesternCape
    Pia88 skrev 2013-09-08 17:29:02 följande:
    Läste först "superbilliga"... Tungan ute fin e den iaf Glad
    Tack! Ja "superbullig" är kanske inte världens mest använda ord..Tungan ute. Men det beskriver ringen så bra!
  • malli716

Mina ringar. Vigselringen är en omgjuten version av min mammas vigselring som hon fick när hon gifte sig med min pappa men med lite tillägg av några stenar så det blev en halvallians.
  • Anna S Olsson

Så här ser våra förlovningsringar ut, dock i silver. Då jag ville ha lite "krimskrams" på ringen och även ha en liknande till sambon så blev det denna pga att mönstret gör så att det ser ut som om det är små små stenar i den i ljuset (vilket det inte är) så vart den "tjejig" och fin på mig men ändå inte för "tjejig" på min sambo.

Och en av dessa tre drömmer jag om att ska få pryda mitt finger!
    1:

2:

3:

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013