• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • stormhelen
    Luci skrev 2013-07-17 09:52:10 följande:
    Det bulliga är på utsidan. Provat många ringar som varit obekväma men det är inte denna :)

Jaha, det var ju bra. =)

Det är lite svårt att se på bilden för då ser det ut som att det "bulliga" är på alla sidor av ringen. =P

Ja, det finns verkligen sjukt många ringar som är obekväma att ha på sig. Provade några stycken som inte alls var sköna.

• Amaya12
    pamjofre skrev 2013-07-14 08:18:49 följande:
    Amaya12- underbart vacker ring!!
    Tack !
  • Popruta
    Helen226 skrev 2013-07-17 11:34:19 följande:
    Titan e så himla bra, våra förlovningsringar är också titan så det var ganska självklart val att fortsätta med det, amn behöver inte vara orolig för att det ska bli stora repor i grejer i dem, det är väldigt skönt! Glad
    Jaaa Och så gillar jag färgen och finishen. Iaf i min blanka.
    Får se om jag kan ha den på mig dock... är gravid så mina fingrar är lite svullna nu... :-/ Annars får jag ha den i en halskedja tills vidare.
    bettansss skrev 2013-07-17 13:27:09 följande:
    Min förlovningsring i vitt guld :)

Jättefin! 
  • Lindijoo

Anna1, jättefin ring! Är infattningen som en krona? Ser ut som det, och det är sååå snyggt!

• Anna1

Lindijoo skrev 2013-07-19 20:56:46 följande:

Anna1, jättefin ring! Är infattningen som en krona? Ser ut som det, och det är sååå snyggt!
    Ja, infattningen ser ut lite som en krona :). Så här ser den ut:

• Lindijoo

Anna1, åh den är helt underbar! Vilket bra val! Skrattande Verkligen en riktigt vacker ring

• annie s

Nu får jag äntligen bära båda! <3
  • spontan bruden

Prästen frågade - Har ni en eller två ringar?
    5 svarade jag då.....
    Ja just det varför inte när inget annat har följt ramen för traditionellt bröllop :)
    Varsin förlovningsring ny ( eftersom dom gamla va 20 år o köpta för allt guld studiebidraget kunde inbringa) vigselring till mej och varsin familjering med barnens namn.
    Hittade ringarna på HandSweden men ritade om lite o lämnade in till en lokal guldsmed som fick tillverka efter våra önskemål. Fantastiskt nöjd :)

Ringar
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013