• sandralinder

Blivande fruar 2015.

Nu har vi äntligen bestämt oss för att gifta oss i januari 2015. Eftersom att vi ska ha bebis i juni känner jag att jag vill hinna komma i form, planera i lugn och ro (både för att kunna hålla ned på kostnaderna och även för att få mitt drömbröllop) och 1år (2014) blir alldels för kort tid...

Så är det någon mer som är ute i god tid, redan bestämt månad eller datum? häng på, så kan vi dela med oss av planering, teman och annat som hör till. Ååååhh vad jag l-ä-n-g-t-a-r =) 

• Svar på tråden Blivande fruar 2015.
  • Smarielleo

Hej! Vi planerar vårt bröllop till februari 2015. Även här är tanken att hinna med att få barn och köpa annat boende innan bröllop. Två år känns därför som lagom med tid att planera på.

• SarahOlsson

Hejsan! Vi planerar vårt bröllop juni 2015. Bara för att vi ska tid att kommai form, är inte alls i form för ett bröllop ännu, så vi vill gå ner i vikt först. Och sen hinna planera allt innan den stora dagen. Just nu känns de overkligt att jag ska bli fru år 2015, men de känns såååå otroligt bra samtidigt! Bara läääängtar till juni 2015 :D

• WinterWonderland

Hej!
    Vi funderar på januari 2015! Jag vill ha ett vinterbröllop med "old hollywood" tema. Men det gäller att få ihop tillräckligt med pengar och jag är nog mammaledig ett år till. Känns som en bit bort men det är ju så himla kul att drömma och planeraSkrattande 

• chgu

Hej! Vi planerar också vårat bröllop till 2015 men till maj. Vi är ute i god tid för att kunna hålla nere kostnaderna och även komma i form :).

• sandralinder

Vad kul att se att så många hittat hit. Och flera som även ska ha vinterbröllop! =) 
    Vi har bestämt datum, satt budget pch bestämt lokal. Däremot är den ännu inte bokad. Hur långt har ni kommit? 

• Smarielleo

Vinterbröllop här också. Vi väljer just nu mellan två datum, men har satt en ungefärlig budget och antal gäster. Vi kommer välja en borgerlig vigsel och därför ha både ceremonin och festen på samma plats, en underbar Herrgård. Färgtema är nära nog utvalt, klassiskt vintrigt med vitt och silver, ytterligare en accentfärg saknas dock. Har börjat titta lite på inbjudningskort och andra trycksaker för att underlätta valet av färger, men det är vansinnigt svårt och vi kommer definitivt behöva våra två år för att hitta rätt.

• WinterWonderland

Vi har hittat ett trevigt litet slott som vi ska ha både vigsel och fest i. Färgtema blir vitt, ivory och guld. Lutar åt mellan 55 och 60 gäster såhär långt. Har inte helt spikat datum men det lutar åt den 31/1. Klänningen är också hittad men inte inköpt. Känner också att två år är alldeles lagomt för att all planering ska gå i lås.

• I Wixen

Yey :3 går i startgruparna för att gifta oss 2015
    tänkte i slutet av december (26-27-28) med massa levandeljus, förhoppningsvis stjärnklar himmel och ett riktigt vinterland :)

Svar på tråden Blivande fruar 2015.