• Äldre 14 Dec 09:35
    81410 visningar
    39 svar
    39
    81410

    Vad ger du din pojkvän i julklapp? TIPSA och få tips!

    En väldigt populär sökning just nu på både google och Bröllopstorget är "julklapp till pojkvän".

    Så nu startar vi en ny tråd där vi kan ge och få tips. Vad ger du din pojkvän eller partner i julklapp?

    Jag kan börja. Min pojkvän kommer att få en bok som handlar om ved och vedhuggning. Det låter jättetråkigt, men jag vet att han kommer att bli glad!

    Fyll på med tips!

  • Svar på tråden Vad ger du din pojkvän i julklapp? TIPSA och få tips!
  • Chinch­illi
    Äldre 15 Dec 16:09
    #21

    Min får en Mulberry-halsduk, tror han kommer bli mycket nöjd. Funderade även på en väldigt snygg portfölj från Boss, gillar att ge saker som man har läääääänge

  • tågjän­tan
    Äldre 15 Dec 18:47
    #22

    Min man kommer att få bara några, lite enklare julklappar från mig.


    En specialsydd handuk som man hänger på spishandtaget. Jag köpte rött frottetyg och julmönstrat tyg att sy på och en bekant kommer att sy den.


    Han gillar Shrek; några shrekfigurer.


    och någon sak till.

  • Äldre 15 Dec 21:18
    #23

    Min fästman fick ett par handskar, en mössa o en halsduk så han är väl rustad för vintern. Men utöver det får han också en snygg mp3-spelare så han kan slänga sin gamla som e ganska dålig. Saken e den att han alltid brukar glömma att ladda den oxå, men den här nya har en superbra funktion: det räcker att ladda på den i 3 minuter så har han speltid i typ 90 minuter!

  • Pekkii­sch4
    Äldre 15 Dec 21:23
    #24

    Vi köpte Bon Jovi biljetter nu till i maj ihop :) eller mest till mig, men han får äran att följa med på weekenden i stockholm med lyxhotell ;)

  • Hotlen­a
    Äldre 15 Dec 23:04
    #25

    Han får en Alien facehugger
    www.blugadgets.com/wp-content/uploads/2012/09/alien-facehugger-plusch.jpg

    Jag vet att han kommer gilla den! =) Och så får han en Zombie survival guide. Vi är båda Zombiefreaks (jag kommer har zombieskor på bröllopet) så han kommer gilla den också.
    Vi köper inte något stort eller dyrt åt varandra till jul, det går så mycket pengar ändå. Köper nå seriösare till födelsedagar. =) 

  • Äldre 15 Dec 23:42
    #26

    Min sambo får hockeybiljetter, julpaket erbjudande från hans favirotklubb.
    perfekt pris och han blir happy happy.

    det "sista" unna oss innan de blir spara spara spara! =) 

  • tisa
    Äldre 16 Dec 11:04
    #27

    Min sambo får mysbyxor, en tjock tröja, kalsonger & sockar och en smörgåsgrill. Kanske inte jätteroliga saker men mest sånt hans behöver o inte köper själv. 

  • Äldre 16 Dec 13:05
    #28

    vi bestämde att vi inte skulle ge varandra några klappar i år, så det blev en symbolisk present istället, två par kalsonger med en tryckt text på som jag hittade på själv. 
     

  • Äldre 16 Dec 13:37
    #29
    CarolinZ skrev 2012-12-15 15:39:02 följande:
    Tilda 93 - på albrekts guld, länk här...

    De blev jättefina, men man får tänka på att det tillkommer typ 300kr för själva graveringen
    Okej tack :) , tyckte det blir lite dyrt med 600 kr bara för dem + gravyr för 300.
    Tack ändå :)
  • Äldre 16 Dec 13:46
    #30
    majjja skrev 2012-12-16 13:05:12 följande:
    vi bestämde att vi inte skulle ge varandra några klappar i år, så det blev en symbolisk present istället, två par kalsonger med en tryckt text på som jag hittade på själv. 
    vart ifrån?:D
  • Maybe
    Äldre 16 Dec 15:49
    #31

    Min man, bara pokjvän, men han är ju ingen pojkspoling så jag föredrar att säga man, fyller även år i i dagarna runt jul så det gäller att ha dubbel fantasi.
    Tycker jag lyckats ganska bra
    Till julklapp blir det en parfym och till present en dejt med mig !!
    Dejten med mig presenterar jag med en kokbok som är delat i årstider, han gillar att laga mat och jag tänkte vi kunde göra det tillsammans. Ett gott vin att avnjuta tillsammans med måltiden och biljetter till nåt..... Har kört fast där... vill ha stand up, då vi båda gilar det men det finns
    inget som passar i datum. I värsta fall får de bli biobiljetter

  • Äldre 16 Dec 17:03
    #32
    Tilda93 skrev 2012-12-16 13:46:03 följande:
    vart ifrån?:D
    spreadshirt.se 

    ena paret står det "property of "mitt namn" "
    och på det andra paret "this is my mongo, go find your own"

    vi har lite störd humor så jag tror han blir glad :)  
  • benjis mamma
    Äldre 16 Dec 17:07
    #33

    Av mig får han en badrock i frotté med sitt namn inbroderat samt en 'the famous grouse' - whiskey med egen etikett, tror han kommner bli jätteglad! Han fyller år ett par veckor senare och får då kristallkaraffen från orrefors street, han kommer få matchande whiskeyglas av mina föräldrar i julklapp :) han har önskat sig den men tror aldrig han kommer få den!

  • Äldre 16 Dec 19:01
    #34
    majjja skrev 2012-12-16 17:03:25 följande:
    spreadshirt.se 

    ena paret står det "property of "mitt namn" "
    och på det andra paret "this is my mongo, go find your own"

    vi har lite störd humor så jag tror han blir glad :)  
  • Hotlen­a
    Äldre 17 Dec 20:20
    #35
    majjja skrev 2012-12-16 17:03:25 följande:
    spreadshirt.se 

    ena paret står det "property of "mitt namn" "
    och på det andra paret "this is my mongo, go find your own"

    vi har lite störd humor så jag tror han blir glad :)  
    Haha! i love it!! ;D
  • Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 17 Dec 20:49
    #36

    Min skall få biljetter till Galenskaparna.
    Fick med väldig tur tag i två st och det tror jag han kommer bli superglad för! 
    Men detta var nog det svåraste året att ge... Vi har det mesta och den ena av oss pluggar så det får bli den billigast julen detta året...men vad gör det när man gifter sig nästa år??!!  

  • PiaB
    Äldre 17 Dec 21:02
    #37

    Min "man" renoverar sin lägenhet som är en ungkarlslya av värsta sorten. Så jag ska köpa grejer till den, typ gardiner och någon prydnadssak eller så. Låter kanske tråkigt, men vet att han kommer uppskatta det. Han har ingen känsla för inredning och gillar hur jag har det hemma. Så så får det bli


  • Äldre 17 Dec 22:38
    #38

    Min veckopendlande sambo o jag ska inte ge några julklappar i år..
    Vi sparar på de för den 12/1 e de beräknat att vi får tillskott i familjen.
    Dock har jag köpt en kokbok till mina söner o honom ihop.. Min första
    kokbok o den e m bilder.. Så förhoppningsvis kanske de förstår piken.. Solig 

  • Okänd
    Äldre 10 Sep 14:31
    #39
    Meddelande borttaget
Svar på tråden Vad ger du din pojkvän i julklapp? TIPSA och få tips!