Jag beställde en brudklänning från Jenjenhouse och rekommenderar dem verkligen. Min sömmerska har också tittat på den och har bara gott att säga: Jättefin kvalité på tyget, välsydd och den var sydd efter mina mått och passade som handen i handsken. Jag lämnade mina mått i inch, tänkte att det är säkrare än att lämna i cm och de skulle omvandla måtten till inch.
När jag beställde var jag väl medveten om alla missnöjda inlägg och kommentarer som finns här på internet och jag påpekade detta för Jenjenhouse, tänkte att de kanske anstränger sig lite mer då. 
Om jag var du så skulle jag beställa tygprover först, eftersom det är spets så vill man ju veta att den ser fin ut.
Om du väljer att lämna dina mått så tänk på att lägga till nån cm så att du har tillgodo, bättre att den är för stor än för liten. Ett tips är att du komplettera din beställning med vilket mått du har runt armarna (om du väljer en klänning med ärm) och måttet runt armhåla/axel.
Lycka till med ditt klänningsköp.
Detta är den klänning som jag beställde:
http://www.jenjenhouse.com/A-line-Princess-Scoop-Neck-Chapel-Train-Satin-Wedding-Dresses-002004779-g4779