• lantanna

söker romantica virginia brudklänning strl38

Provade denna klänning men blev så dumsnål och gick ifrån affären tomhänt. Sen när jag ångrade mig så fanns den inte kvar!! Snälla hjälp mig att hitta denna, min drömklänning. Jag vill så gärna gifta mig i den. Hat du en Romantica Virginia brudklänning strl38 hemma i garderoben tveka inte att höra av dig!!! Du skulle göra min dag om du sålde den till mig:)

• Svar på tråden söker romantica virginia brudklänning strl38
  • ChristinaJ

jag känner till någon som har en i Sundsvall..tror jag

• lantanna

Åh tack! Då ska jag ta kontakt med henne:)

• lantanna

Det var tyvärr fel klänning.. men tack ändå för hjälpen. Så om det finns fler som har en ROMANTICA Virginia strl 38 så hör mer än gärna er! Ring gärna också om ni inte är medlem :) 0730774656.

• ChristinaJ
    lantanna skrev 2012-12-08 23:22:12 följande:
    Det var tyvärr fel klänning.. men tack ändå för hjälpen. Så om det finns fler som har en ROMANTICA Virginia strl 38 så hör mer än gärna er! Ring gärna också om ni inte är medlem :) 0730774656.
    Vad synd!
    Söker du också en fotograf till bröllopet?
  • lantanna

Hej o tack för tipset men jag måste erkänna att det kändes som en lite osäker sida. Jag hittar inte ens hur man beställer den. Jag hoppas verkligen att jag hittar denna klänning, just nu ser jag ingen annan! Fotograf har vi men inte klänning!

Svar på tråden söker romantica virginia brudklänning strl38