• CoG

Visa era silverringar!

Jag ska hämta ut mina ringar till veckan, lämnade in dom för att göra ett litet tillägg.
    Jag gärna se vad ni andra har valt för silverringar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-23 15:30
    ett ord ramalde bort på sista raden.

jag vill gärna...
  • Svar på tråden Visa era silverringar!
  • fierce

Mina ringar är de här, silver med gulddetaljer, den understa är vigselringen. M :D M2B har lika som förlovningsringen fast utan diamant och sen en nästan likadan vigselring. 

• CoG
    fierce

Har ni dom hemma?
    Det skulle vara roligt att få se hur dom ser ut tillsammans.
    Jag har inte sett den kombinationen tidigare, men det ser läckert ut!
  • CoG

Det ser jag framemot!

Tilda93 skrev 2012-11-24 23:16:57 följande:
    Jag har en silver förlovningsring och ska även ha en med 7 diamanter:) lägger upp bilder i morgon :)
  • daniiel

Makens, slät 6mm bred.

Mina, den släta 4mm bred och den vitguldsbelagda med CZ-stenar, helallians, 2mm bred.

En dålig mobilbild på mina ringar.

Alla från www.indonordic.se och kostade ca 850kr för alla tre inkl gravyr i dom två släta och frakt. Tog bara ett par dagar att få hem dom. Väldigt fina :)

• PiaB

Såhär kommer våra ringar se ut tillsammans. Den understa är förlovningsringen, den översta vigselringen som får vänta till augusti

• CoG
    daniiel

Jag var lite inne på att ha den kombinationen som du visar här, från början.
    Det är snyggt!

PiaB

Det där måste väl var en unik kombination?
  • PiaB
    CoG skrev 2012-11-25 11:21:24 följande:
    PiaB

Det där måste väl var en unik kombination?
    Ingen aning faktiskt. Vi har valt ringar som vi vill ha och som betyder något för oss. Inte efter vad som är modernt eller vanligt eller så. Jag är iof inte mycket för att vara som alla andra så är det en unik kombination är jag mer än nöjd
  • CoG

Ja, en personlig kombination är ju allra bäst.
    Och sen är det ju bara kul om inte så många andra har precis samma :)

PiaB skrev 2012-11-25 11:26:14 följande:
    Ingen aning faktiskt. Vi har valt ringar som vi vill ha och som betyder något för oss. Inte efter vad som är modernt eller vanligt eller så. Jag är iof inte mycket för att vara som alla andra så är det en unik kombination är jag mer än nöjd
Svar på tråden Visa era silverringar!