• Burre
    Äldre 19 Nov 00:01
    16517 visningar
    18 svar
    18
    16517

    Rim om att man önskar sig pengar??

    De låter ju jätte snålt, men vi önskar oss inte något speciellt, utan för oss är det viktigaste att alla kommer och närvarar. Men om man vill ge något så tänker vi en liten slant stor som liten så vi kan "betala av" något, kanske maten från catringen osv osv.... Jätte svårt tycker jag!!! Så snälla hjälp någon? Kram


  • Svar på tråden Rim om att man önskar sig pengar??
  • Burre
    Äldre 19 Nov 09:26
    #2

    Hahaha Tack GustavB, de där med 14 kostaboda vaser är så rätt, haha! Tänkte mer att det skulle vara lite skoj med rim :) men när jag tänker efter så ska vi inte rimma någon mer stans så det kanske bara ser dumt ut som just de gör det? Men måste man skriva något om vad man önskar sig i inbjudan? Tyckte din idé där om att frågor får ställas vid osa låter bra faktiskt! Blir att tänkas på!! kram


  • Burre
    Äldre 19 Nov 10:07
    #4

    MoN - ja visst är det svårt!! Men kanske den ide som GustavB skrev! Att man skriver att info och sånt lämnas av en viss person??


  • Burre
    Äldre 19 Nov 12:39
    #7

    Chicita - haha den var jätte kul :) tack snälla!!!!


  • Burre
    Äldre 19 Nov 18:17
    #11

    Lillsmilla skrev - Såhär skrev vi i vår inbjudan: Att önska saker till vårt gemensamma hem är inte lätt, vi har både brödrost, lakan och porslin i dubblett. Ert sällskap är mer än nog som gåva, men vill ni ändå ge en liten present så blir vi glada för ett kuvert, det vill vi lova. Ett kort, en vacker dikt, kanske en slant, ett minne att spara och något som på tillvaron sätter guldkant. Slantarna kan bli en ny soffa eller en värmande kamin, eller möjligtvis en praktisk diskmaskin. Härlig dikt de där också!!! :)


  • Burre
    Äldre 22 Nov 13:04
    #18
    Chicita skrev 2012-11-21 21:12:37 följande:
    Tror jag får dra upp min rimtråd igen... 
Svar på tråden Rim om att man önskar sig pengar??