• Chicita

    tips på möhippa på midsommar!!!

    Jag ville också bara ha en hemmakväll eller möjligen något spa-aktigt.

    Alla är inte bekväma att vara på vattnet (tänker på flotten) men det har du säkert koll på om hon gillar att typ åka båt eller sånt. 
    Burlesque-dansen hade ni kunnat få göra själva i så fall så hade jag gått och hittat på något annat istället.
    Hade absolut inte uppskattat det, precis sånt jag ville undvika och därför sa jag att jag inte ville ha något sånt utan bara en lugn hemmakväll med god mat och trevligt sällskap.

    Så jag tror inte att du ska fråga oss om detta, fråga dig själv istället.
    När din kompis säger att hon vill ha en lugn kväll hemma, menar hon det då eller menar hon att hon vill ha lektioner i exotisk / sexuell dans?
    Skulle hon uppskatta det eller skulle hon tycka att det var pinsamt och jobbigt och bli ledsen, men kanske bita ihop för att inte göra dig som anordnat det ledsen?

    Jag tycker nog att planen annars låter rätt bra med frukost och midsommarfirande.
    Men om du inte är säker på att hon skulle uppskatta resten så skulle jag ha hoppat över det eller hitta på något annat.
    För i grund och botten så är det ju henne ni ska fira så hennes åsikt måste ju vara viktigast 

  • Chicita
    moa2012 skrev 2012-11-15 23:55:58 följande:
    själv ideerna vet jag hon gillar ..hon sa att hon hade uppskattat att dansa,ha hemma kväll eller tex på på liseberg.. jag fick själv dansa burlesq chair dance på min möhippa tillsammans med mina tjej kompisar och verkligen älskade det ,vilket hon oxå gjorde..(vi strippade inte utan hade kläder på oss ) så jag tror hon hade blivit jätte glad om vi dansat..men problemet blir nog att allt är stängt på midsommar..så jag får nog planera det på en vanlig veckodag iaf..tack för hjälpen iaf =)
    Ja om hon har sagt att hon gillar sånt så är det ju en annan sak. Glad
    Då funkar väl upplägget.
    Sen om det går den dagen var en helt annan femma Flört 
Svar på tråden tips på möhippa på midsommar!!!