Rekommenderar Bergrens Juveler
Jag kan varmt rekommendera Bergrens Juveler efter trettio år som kund.
Av en händelse, genom att Googla på Bergrens Juveler, fann jag här en tråd med rubriken "Varning för Bergrens juveler" Är inte det lite starkt? En eventuell moderator för detta forum borde reageat på rubriceringen som är enkelt subjektiv och sprids snabbt via Google. Det är tråkigt när planering fallerar. Ja visst! Men vilket är problemet?Att ringarna inte kom till Er som sagts eller att Ni måste åka in till centrala Stockholm i onödan? Det är gnällvarning på det sistnämnda. Bor man ute på vischan får man väl ringa själv och kolla för undvikande av resa.
Allting har faktiskt mer än en sida. Felet med inlägg av kalibern Varning är att det är helt subjektivt oemotsagt.
Därför vill jag jag med min erfarenhet av Bergrens sedan trettio år varmt rekommendera dem. Vi har köpt mycket vackra smycken och silversaker till förlovning, giftermål, jämna födelsedagar, bröllopsdagar, barns jämna födelsedagar, studentuppvaktningar, konfirmationer, barndop mm.
Alltid, med något undantag, när det har varit frågan om present som minne har stegen gått till Bergrens och aldrig under trettio år har det varit något som helst problem.
Ibland finns det fog för kritik men en Varning? Som blir helt offentlig via nätet. Var finns ansvaret? Är det inte bättre att göra ett besök, ringa eller skriva till butiken om man inte är nöjd?
Pröva en dialog.
Jag/vi har aldrig haft något som helst problem vare sig med kvalitet på smycken, arbeten eller leverans sedan trettio år tillbaka.