• Monsta­ff
    Äldre 7 Nov 12:14
    1910 visningar
    5 svar
    5
    1910

    Fotograf till vigsel i Vallentuna

    Hej


    Vi ska gifta oss i augusti 2013 och nu söker vi en duktig och ärlig fotograf.


    Är det någon som rekomendera någon?


     


    Tacksam för alla tips... det är ju en djungel där ute


     


     

  • Svar på tråden Fotograf till vigsel i Vallentuna
  • Äldre 7 Nov 22:40
    #3

    Vi ska ha fotograf Malin Norlen så henne kan jag tipsa om

  • Mian27
    Äldre 8 Nov 22:17
    #2

    Hej! Jag kan verkligen rekommendera Sara Ravid (www.sararavid.com) Hon är otroligt duktig och jättesympatisk!

  • timide
    Äldre 9 Nov 18:48
    #3

    Mitt förra inlägg togs bort men jag vill ändå publicera tipsen. Då jag tycker att dom är väldigt viktiga! 

    Lycka till i valet av fotograf!

    Det bästa är att hitta en fotograf du tycker tar fina bilder och att ni gillar "stilen" på bilderna. Samt att det ska vara en person ni känner er trygga med och kan lita på!
    Ett tips är att boka en testfotografering för att se hur fotografen jobbar och för att ni ska känna er extra bekväma inför den stora dagen! :) Annars gäller det mest att gå på magkänslan självklart spelar priset roll men ett tips är att inte välja den billigaste hobbyfotografen då man oftast inte har några garantier, och man vet inte hur bilderna blir! Ibland har man tur och får någon riktigt duktig, men allt för ofta blir folk missnöjda! Så tänk mer på vilka bilder ni tycker om! Lycka till!" 

  • ylvaho­ln
    Äldre 12 Nov 19:26
    #4

    Kan tisa om vår fotograf Marcus Nyberg. Men håller helt med timide om att det är viktigt med vilken stil ni vill ha på bilderna. Vi ville ha lite retrokänsla på bilderna och eftersom vi var tydliga med vad vi ville ha kunde han leverera det. Kolla på massa bilder och spara ner era favoriter så ni kan visa fotografen vilken stil ni är ute efter.



     
  • KarinJ­ohan
    Äldre 13 Nov 21:50
    #5

    Hej! Jag kan verkligen rekommendera vår fotograf - XerviarFotograf (www.xerviarfotos.com.nu). Han är otroligt duktig och jättesympatisk. Hans studio ligger i upplands Väsby inte lång bort från Vallentuna.  

Svar på tråden Fotograf till vigsel i Vallentuna