• Elin217

drömklänningen på oseriös hemsida, vad göra?!!!!

Hej alla!
    Någon som beställt via Candiny.com? Hittar inga omdömen på google och börjar bli riktigt osäker på om man vågar göra en beställning där. Men det är ju där jag hittat THE dress! Hur ska man lösa det här?

Tacksam för svar och tips.
    //Elin

• Svar på tråden drömklänningen på oseriös hemsida, vad göra?!!!!
  • Chicita

Skicka bilden på drömklänningen till någon kinasida med bra omdöme.
    Landybridal eller vad dom heter exempelvis.

Prova ställa frågan till daniiel.
    Kolla vänsterspalten, välj kategori Debatt, och sen "fråga mig om vad du vill" så hittar du hennes frågetråd om underkjolar och kinaklänningar där Glad 

• daniiel

Hihi jag hittade hit också ;P

Men precis som Chicita skriver, så skicka helt enkelt in bilder på klänningen till ett mer välkänt och beprövat företag. Landy (www.landybrilda.co) har väldigt goda omdömen och jag skulle rekommendera att du mejlar bilder på klänningen dit med en prisförfrågan :)

Och nu blir vi ju nyfikna, eller jag blir det åtminstone, så visa gärna klänningen! :)

• Grodprinsens brud

Jag lägger också in en liknande fråga här... Har också hitatt en underbar klänning på oseriös sida så jag hoppar på.. Är det någon som vet/kan lista ut vilken designer det här är? Skulle verkligen vilja prova den!

• daniiel
    Grodprinsens brud skrev 2012-11-05 21:43:42 följande:
    Jag lägger också in en liknande fråga här... Har också hitatt en underbar klänning på oseriös sida så jag hoppar på.. Är det någon som vet/kan lista ut vilken designer det här är? Skulle verkligen vilja prova den!

Sottero and Midgley Chantilly www.sotteroandmidgley.com/dress.aspx&page=0&pageSize=36&keywordText=&keywordType=All Kika under "Store locator", så hittar du flera butiker i Sverige som är återförsäljare :)
  • Chicita
    Grodprinsens brud skrev 2012-11-05 21:43:42 följande:

Har jag inte svarat på den frågan en gång tidigare? 
    Det är från sottero and midgley chantilly

http://www.bestbridalprices.com/sottero-midgley-wedding-dresses-style-chantilly-asm3629-p-95812.html

• Elin217

Här är den. Det går ju bara inte att byta ut den när man äntligen har hittat den med stort D!
Svar på tråden drömklänningen på oseriös hemsida, vad göra?!!!!