Candiny-omdömen
Är det någon som beställt sin klänning via hemsidan Candiny.com? Har äntligen hittat drömklänningen, men känns så osäkert att beställa via internet. Någon som kan dela med sig av sina upplevelser?
//Elin
Är det någon som beställt sin klänning via hemsidan Candiny.com? Har äntligen hittat drömklänningen, men känns så osäkert att beställa via internet. Någon som kan dela med sig av sina upplevelser?
//Elin
Hej Elin!
Jag är i precis samma situation men det finns inte mycket information om dem och det känns lite osäkert att beställa därifrån. Vågade du beställa klänningen?
Hej!
Nej jag beställde samma klänning via dindromklanning.se. Och de har varit underbara! Klänningen fick jag förra veckan och den är fantastisk :0)
Den är inte exakt som jag trodde men de får ju inte göra exakta kopior. Betalade 2900kr för att designa klänningen själv och de har varit jätte noga och både ringt och mailat innan klänningen blev beställd av deras leverantör.
Jag är supernöjd!
Vad kul att höra att du blev nöjd :)
Jag får nog ta mig en titt på deras hemsida och höra vad "min" klänning skulle kosta att sy upp.
TACK för ditt svar!