Det där med spetsklänningar och pris...
Älskar brudklänningar i spets... Men vad har ni betalt för dem som haft såna? Vill inte beställa utomlands utan prova och köpa i Sverige!
Älskar brudklänningar i spets... Men vad har ni betalt för dem som haft såna? Vill inte beställa utomlands utan prova och köpa i Sverige!
Den jag kikade på låg på 10 500 kr (white1) och då ska det tydligen vara ganska billigt för en spetsklänning... Runt 15 000 kr skulle inte förvåna mig om man får punga ut... :-/
Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!!!! Nu blev jag mörkrädd...
Min är ett butiksexemplar och var på rea och då kostade den ca 11 000kr men ordinarie pris ligger på ca 17 000kr vad jag vet.
Jisses...
Glömde skriva att det är en La Sposa
Finns det inte lite mer budget pris på spetsklänningar?
Du kan ju alltid chansa på en kinaklänning, där kan du ju få nästan vilken modell som helst uppsydd till ett rimligare pris. Men kolla blocket också, det ligger mycket klänningar ute och där finns det nog en del prutmån. Om du inte ser det som ett problem att köpa en klänning som någon redan har haft. Just nu verkar det vara köparens marknad, många klänningar ligger ute länge eller kommer upp igen till ett lägre pris.
Ja tyvärr är dom ganska dyra, min pronovias kostade runt 19papp. Men ett alternativ är att gå och prova i butik och se om du hittar någon du gillar och sen kolla om den finns på blocket. Då kommer du ju ner lite i pris iaf.
Jag provade en spetsklänning i butik. Den kostade ca 4000-5000. Jättefin :) Kommer dock inte ihåg vilket märke det var. Något amerikanskt...tror jag
Jag prövade en pronovias och kärade ner mig. det skulle ha blivit runt 17 lax med klänning bolero och underkjol.
så jag beställde samma klänning från kina, med motiveringen att jag kan köpa åtmn 4 kin aklänningar för samma pris om jag inte blir nöjd med nr 1.
Jag blev nöjd med nr 1:)
Men jag skulle säkert köpt pronovian om jag bara hade haft cashen