• Anonym
    Äldre 1 Nov 18:36
    20014 visningar
    21 svar
    21
    20014

    Efter förlossningen, hur ser du ut?...

    Har faktiskt inte tittat efter och han har inte klagat =) Tror det är typ som vanligt..

  • Anonym
    Äldre 2 Nov 22:34
    #4

    Har inte tittat efter så noga, men känner ganska stor skillnad. Känner mig större och det tog jättelång tid innan kroppen funkade ordentligt igen efter att barnen föddes, först nu (4 år efter första och 2½ år efter andra) kan jag känna mig någorlunda upphetsad igen men det är fortfarande inte alls som förrut. Däremot svarar min kropp bättre på beröring numera, har lättare till orgasm osv.


    Efter första barnet hade vi ser efter 3 månader, efter andra 3-4 veckor om jag inte minns alldeles galet. Fick mindre bristningar där nere vid bägge förlossningarna med inga svåra sas.


     


    Det är så himla olika för alla, precis som med allt annat Lycka till!

  • Anonym
    Äldre 4 Nov 20:52
    #11

    Ingen skillnad alls. Första dagarna efter när jag kollade så såg man ju såklart ut därefter. Minns att jag förfärat tittade på all hud som veckigt hade dragit ihop sig och tänkte "jösses, ser det ut såhär nu". Men det drog ihop sig och det ser precis likadant ut som det gjorde innan. Tror att mina inre blygdläppar glipar något mer än innan, men verkligen inte mycket skillnad alls. På känslan så är det ingen skillnad. 

    Tog väl 2-3 veckor efter förlossningen innan vi vågade ha sex. Sprack inte men var lite orolig för om det skulle göra ont o så, plus att man var rätt trött och i ett bebistöcken efter förslossning o allt, så det tog ju ett tag innan livet funkade så man kom på det här med sexliv igen :D  

Svar på tråden Efter förlossningen, hur ser du ut?...