• Krystal

    Ingen uppdatering

    Har BT problem med sidan eller? För det står "Obesvarad" på alla trådar den senaste dygnet...fast man ser att dom har fått svar på fälltet bredvid

  • Svar på tråden Ingen uppdatering
  • Krystal

    Nä...inte bara hos mig heller då tydligen. Och trots ditt svar står det "Senast: Obesvarat"...

  • emzerus83

    det är samma för mig o jag kan heller inte uppdatera en tråd jag har startat... i TS så är mitt namn svart o bilden borta o uppdatera-knappen finns inte kvar...jättekonstigt!

  • daniiel
    emzerus83 skrev 2012-10-27 17:10:05 följande:
    det är samma för mig o jag kan heller inte uppdatera en tråd jag har startat... i TS så är mitt namn svart o bilden borta o uppdatera-knappen finns inte kvar...jättekonstigt!
    Så har det varit länge i trådar och jag tycker det är väldigt irriterande och trodde först att det bara var tillfälligt, men tydligen inte. Ibland har jag också trott att TS inte längre finns kvar på BT, eftersom namnet blir sådär svart om man avregistrerat sig.
  • maxmamma

    samma här, trodde det var min dator eller internet-uppkoppling som dummade sig....Skit trist..

  • Krystal

    Trådarna på "Senaste inläggen"-sidan har väl inte byt plats på hela dagen eller ha vi bara diskuterat samma trådar?

  • Krystal

    Någon forumvärd får göra som man annars gör när tex digitalboxen eller mobilen låser sig..dra ur/stäng av strömmen, räkna till 20 och sätt i/slå på igen

  • passionsblomman

    -Nä, trådarna ligger kvar på samma plats fast man just skrivit. Rynkar på näsan
    Inte konstigt att det känns heldött i forumet....


    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
Svar på tråden Ingen uppdatering