• MH2014

Vilken kinaklänning sida föredrar du?

Hej på Er!

Finns bra trådar att läsa om Kinaklänningar, jag vet, men många är på flera hundra/tusen sidor, vilket är super härligt! Men är man som jag och inte har tid att gå igenom alla dessa, utan gärna vill ha lite uppdateringar om Ni tycker det är värt att beställa och om Ni blev nöjda och rekommenderar sidorna?

Så provar att dra igång en ny tråd, och hoppas gamla som nya medlemmar hakar på :)

• Svar på tråden Vilken kinaklänning sida föredrar du?
  • Maries31

Precis en sådan tråd som jag efterfrågar! Jag har tittat på massor av sidor men vill ju veta huruvida det är någon idé att förälska sig i en klänning eller om man bara kommer att bli besviken och få panik pga tidsbrist om man beställer... Har nu fokuserat på Landybridal, JenJenhouse och Millybridal efter att ha läst om goda erfarenheter av dessa tre företag.

Nu vill jag också veta mer... Vad ska jag fokusera på? Dela med er av era goda erfarenheter! :)

• SoonToBeBride2013

Hej! Det låter som en mycket bra idé med en lite mer överskådlig sida som denna! :)

Jag har precis som ovanstående mest hört talas om Landybridal, JenJenhouse och Millybridal, men har inte ännu testat någon av dem själv. Jag undrar om någon använt Miss fish (www.missfishbridalonline.com) som också är en kinasida och hur beställningen isåfall gått?

• maxmamma

jag har beställt tärn och näbb klänning hos jenjen house o de var underbart fina.

min klänning har jag beställt av en som heter  MissmoneyPenny och hon verkar jättebra o seriös, har måttbeställt av henne, dock har ej klänningen kommit än men borde komma under november.

Vet inte om hon beställer från Kina eller hur hon gör men hon verkar bra iaf o fått många fina rekomendationer på Tradera när man ser hennes annonser där iaf.

• Mumin

Nu har tydligen även jag beställt en Kinaklänning!! Det måste väl vara ok när man betalar med PayPal, eller...?

• MH2014

Kul att ni hänger på :) Paypal känns så "säkrare",,vad spännande Mumin...vad blev det för nå? Själv kommer jag börja prova klänning under nästa år då vi inte gifter oss förrän sent år 2014...men är sååå sugen :) Men samla information ock kika runt är ju en liten 'tröst' att stilla behovet!!

• Maries31

Hmmm.... har nu suttit fast på Miss Fish i en timme... Meningen var ju att begränsa mig och fokusera på de sidor jag valt ut inte att jag skulle få nya tips!! ;)

• MH2014

Haha, det är det som är det "värsta" med BT,,man får så himla bra tips och idéer att man ibland svävar iväg lååångt ifrån det man först tyckte om eller mer eller mindre bestämt :) Är ju så himla kul att bli inspirerad!!

Svar på tråden Vilken kinaklänning sida föredrar du?