Passar denna underkjol till min klänning?
Ja ni som är experter på detta, passa denna underkjol till min klänning (se bild som första kommentar)
Ja ni som är experter på detta, passa denna underkjol till min klänning (se bild som första kommentar)
Underkjolen hör till en klänning i sjöjungfrumodell med släp och din klänning ser mer ut att vara A-linje, så nej. Jag skulle inte rekommendera den där underkjolen till din klänning i första hand.
Hur vill du att din klänning ska se ut? Vilken form vill du att kjolen ska ha?
Jag skulle nog ha valt den här underkjolen till din klänning www.lightinthebox.com/Nylon---Tulle-Floor-length-Wedding-Petticoat--2000-_p67706.html
Vill inte att den ska bli "fluffig" fram om du förstår va jag menar , har provat med en som påminner om den du visade och trivdes inte i de :-/
Det är ju dock enkelt att plocka ur den övre ringen, ställa in vidden på nedre och eventuellt klippa bort lite tyll för att få bort lite vidd fram. Det är mer formen på den underkjolen. Det är klart att du kan pröva med sån underkjol du visar i TS, men den är inte tänkt för en klänning i samma modell som din, så därför blir ju det första svaret att den inte passar till din klänning. Jag tycker att din kjol ser ut att behöva "fyllas upp" både upptill, nertill, framtill och baktill. Men det är ju lite av en smaksak :)