Är det någon som ska gifta sig i Borlänge??
Finns det några fler här som ska gifta sig i Borlänge 2013??
Finns det några fler här som ska gifta sig i Borlänge 2013??
Va bra då behöver inte jag oroa mig
Ska ni ha band?
Okej, men det låter väll jätte bra! Förstår att man inte kan ha så stor budget när man är mammaledig, har själv två barn en pojk som är 6 år och en flicka som är 2,5 år. Jag tycker att det blir tajt med våran budget som ligger på 120 000 kr :) det beror ju helt på hur man vill ha det! Vi ska nog ha band, vi hade ett på gång men dom kan inte nu så jag har kontakt med ett band som heter cover station! Var ska du göra hår och makeup? Jag har bokat tid hos ateljé liva och så kommer det dit en sminkös. Jag var in och provade en klänning i nov som jag fastnade för men bestämde mig för att vänta och titta vad dom fick in för nyheter! När jag var in igen i januari och provade några klänningar så hittade jag ingen som riktigt stämde men då tog dom fram den klänningen jag provat tidigare och den känns så rätt så jag köpte den :)
Hej, Jag hoppar in här i tråden jag också. Vi ska gifta oss den 3/8 i Amsberg och sen blir festen på Rankhyttans herrgård där vi alla kommer att övernatta också.
Cover station är bra, vi har bokat dom till vår fest. Dom spelade på en god väns bröllop förra året och de var jätteduktiga.
Vilka datum gifter ni andra er?
Vilken fotograf ska ni andra ha och vad betalar ni?
Hej, Jag hoppar in här i tråden jag också. Vi ska gifta oss den 3/8 i Amsberg och sen blir festen på Rankhyttans herrgård där vi alla kommer att övernatta också.
Cover station är bra, vi har bokat dom till vår fest. Dom spelade på en god väns bröllop förra året och de var jätteduktiga.
Vilka datum gifter ni andra er?
Vilken fotograf ska ni andra ha och vad betalar ni?
Okej bra att kunna göra saker själv det drar ju ner lite på kostnaderna :) nu har jag bytt salong att göra håret på fick bli på younic för där fick jag både hår och make till samma pris som bara håret skulle gå på om jag gör den på ateljé liva.
Ja men det var ju bra:) Det lönar sig verkligen att kolla runt ibland, priserna kan skilja mycket...