• Stellas

    Detta ska jag ha på mig när jag gifter mig - vad tycker ni?

    Detta är min outfit är det tänkt, tycker ni att den är enhetlig, stilren?
    Vilka ord kommer upp i era tankar när ni ser nedan oytfit?
    Brudbuketten blir med BARA blommor, inte spetsdetaljen

     

  • Svar på tråden Detta ska jag ha på mig när jag gifter mig - vad tycker ni?
  • Stellas

    BT krånglar och man kan bara ladda upp ett foto per inlägg :/Så ni får ursäkta att det blir så många inlägg


  • Tokig

    Mitt första ord som kommer upp är VIT. (ser ingen brudbukett än i och för sig).

    Allt är väldigt enhetligt. Blir en klassisk brudoutfit. Jag kanske skulle välja en nättare sko dock. Till den klänningen och så så kan en helt täckt sko kännas lite klumpig.

  • daniiel

    Jag håller med, väldigt vitt och klassiskt "brudigt". Angående skon håller jag med, om det inte är så att det är ett vinterbröllop som planeras. Då tycker jag skon passar bra till.

    Nu är jag nyfiken på att se brudbuketten :)


  • Principisessan

    vackert snitt på klänningen, tycker den är jättefin. Sen är det himla fint med dessa flor. 
    Ang. skon så beror det lite på när ni gifter er. mitt i sommaren kanske den är lite varm, men höst-vinter-vår tycker jag den funkar. Då har man ju aldrig någon aning om det är varmt eller kallt eller blött ute, så bra att inte ha ett par peeptoeskor då som är fulla i blask o annat som ser mindre kul ut på en sidensko 

  • Stellas

    Tack för era svar, jag är så självkritisk så jag hade väntat mig svar som "Nej vad fult, a bort!!!" 

    BT krånglar tyvärr eller så är det mitt internet så det tar jättelång tid att få upp bilder.
    Har ännu bilder på bukett, jacka, smycken.... Det kommer

    Skon är täckt pga att det är ett vinter bröllops vi planerar i Norrbotten
    Ska ännu ha en vit päls till allt detta (fuskpäls)  

  • Stellas




    Brudbuketten blir i vår tema färg: mörklila 

    Det var allt jag hade! 
    Vad tycker ni? Har jag missat något? Saknas det något??

    Har även funderat på att ha en väska i mörklila istället,som kontrast? Vad tror ni? Eller är det finare med vitt.....
  • daniiel

    För ett vinterbröllop, speciellt i Norrbotten, så tycker jag skon är väldigt passande. Ska du använda den även utomhus, eller byter du till någon annan då? Jag tänker om ni ska fota ute eller sådär.

    Väldigt snyggt med brudbukett i mörklila, som bryter det i övrigt väldigt vita. Finns det mörklila rosor? Det finns ju så otroligt många olika sorter, så det skulle väl iofs inte förvåna mig :P

    När det gäller väskan, så är det väl hugget som stucket. Jag tror inte du kommer bära runt på den speciellt mkt under dagen/kvällen.

    Örhängen och eventuellt något armband, ska du ha det? Jag säger inte att det behövs, men det är ju vanligt att man har även det på sig :)


  • Chicita

    Jag skulle inte ha väskan i lila när allt annat är vitt förutom buketten, för då sticker den ut så väldigt mycket.
    Om jackan/boleron hade varit i exempelvis grått så hade det varit snyggt att plocka in en färg också i väskan.

    Du kanske kan ha ett hänge i lila i pärlhalsbandet (sånt säljs ju löst bland annat på chanti eller vad dom nu heter). Och kanske något lila i öronen om du ska ha örhängen.
    Annars tycker jag att det ser bra ut. Klassiskt "brud-igt" så att säga 

  • Stellas

    Jo det blir en vit väska till!


     


    Tack för alla era synpunkter! När jag satte fotona så här "bredvid varann" och tittade på dem flera gånger så insåg jag att det såg väldigt fint ut

Svar på tråden Detta ska jag ha på mig när jag gifter mig - vad tycker ni?