• Carina10

    Jag vill dig ditt bästa

    Det kommer en dag när mina barn ska gifta sig (hoppas jag hehe).
    Tänk om jag blir en sån där hemsk mamma som ska lägga mig i.....hmm....har funderat på det.
    Men nej jag tror inte det för jag vet hur det är med släkt o bekanta som ska tycka till i tid o otid.

    Jag blir fullt nöjd om jag blir bjuden o de viktigaste för mig är MINA BARNS LYCKA!!
    att få se ögonen stråla på dom när de gifter sig....det är det viktigaste för mig!

    Vill de ha hjälp med bröllopet är det helt ok men då får dom säga åt mig vad jag ska göra för jag tänker inte besluta åt dom! Det är deras bröllop o inte mitt men jag hoppas innerligt att jag ska kunna få vara med o delta.

    Fattar inte varför folk bara klagar. Bjud nu den o den! Va? Ingen dans? Va? inte i kyrkan? Nej ni måste ha en annan präst? Ska du ha en sån klänning? Va? Broschbukett? Va är de för trams? Klart du ska bjuda faster Agda trots hon bara klagar o skriker o rapar! Va? Får inte mina barn komma o klättra bland kyrkbänkarna kommer inte jag! Ska din pappas nya fru komma...ja då kommer inte jag. osv osv.....

    Att folk orkar!!!! Varför inte bara slappna av o bli GLADA att deras barn gifter sig???

Svar på tråden Jag vill dig ditt bästa