• Norlen

Tips på bra fotograf i Uppsala/Stockholm?

Hej

Jag skriver sällan här (är Malin Norlén) på sidan dock måste jag lägga till att ang boken så är den helt frivillig att köpa inget av det man betalar för en bok går till mig utan det är en service för att man ska slippa göra en själv som då kanske inte blir av alls, och det står tydligt att det är en layout som ingår som man till och med får en kopia på ifall man vill ändra i den tex ta bort bilder för att få ner priset, priset som är angivet är ett ca pris beroende på sidantal i boken,
    så att få kritik för en service som sen är frivillig att nyttja är inte helt OK enligt min mening.
    Ang att bilderna är undermåligt beh är inget jag kan specificera här då jag inte vet vem det är som lagt in inlägget men hur som helst är det till mig man ska vända sig om man vill diskutera efterbehandlingen och varje bild behandlas noga men alla bilder har olika förutsättningar beroende på väder, årstid och lokal/kyrka man är i. Så åter igen ang beh är det bäst att vända sig till mig.
    Betalning har jag upplagt så att jag tar inte ut någon bokning avgift utan tar betalt först då jag ser att jag har bilder att leverera så jag släpper inte de högupplösta bilderna innan betalning för de är min sk garanti på att få betalt.
    Ni kan gärna vid förfrågan få se före och efterbilder för att se vilken stil jag har på redigering av bilder. Och lev är ca pga av att man kan få oförutsedda hinder som gör att lev skjuts upp dock har det aldrig varit längre än 2v.
    Mvh
    Malin 

Svar på tråden Tips på bra fotograf i Uppsala/Stockholm?