• Anneli256

    hjälp mig!

    Tror det är väldigt individuellt. Helt och hållet beroende på vilken typ av person man är. Själv är jag gärna lite teaterapa och skojar till det. Vilket jag verkligen fick uppleva på min möhippa. Jag visste inte något alls, enligt min uppfattning så hade det förstört det roliga för mig. Min make däremot är lite "lugnare" sort och hans svensexa blev som han ville några öl och god mat med grabbarna. Det största farhågan tror jag är att dom som arrangerar inte känner en tillräckligt väl för att välja aktiviteter man uppskattar tex shottar till absolutist, offentligt framträdande till någon som är blyg osv.


    Jag hade en underbar dag.. det enda jag blev lite besviken på förrutom vädret då förståss :) var att det var lite dålig uppslutning. Folk som jag var övertygade skulle komma tex min ena tärna kom inte :/ sen visade sig också att det var flera som inte hade blivit tillfrågade vilket jag tyckte var tråkigt. Men ingen last ska ligga på hon som annordnade allt för hon fick dåligt med hjälp av andra så det är inte lätt.

Svar på tråden hjälp mig!