• Äldre 18 Oct 13:42
    9355 visningar
    33 svar
    33
    9355

    Behöver du piffas upp? Berätta och vinn nya Aqua Cooling Powder!



    Artisten Kayo är aktuell med smink hos Make Up Store, men också
    här på Bröllopstorget.  SoligFör att tävla om tre exemplar av nya Aqua Cooling Powder från Make Up Store ska du berätta för oss varför just du behöver piffas upp!
    Berätta i tråden varför du behöver "piffas upp" och skriv en kort motivering till varför du vill vinna det svalkande pudret.

    Läs också Kayos bästa sminktips här:
    http://www.brollopstorget.se/Mode/1.1804716-Kayo:-Sa-lyckas-du-med-brudsminkningen

    Tävlingen pågår t.om midnatt den 24/10 och tre lyckliga vinnare plockas ut av en jury från Bröllopstorget.

    Lycka till!
  • Svar på tråden Behöver du piffas upp? Berätta och vinn nya Aqua Cooling Powder!
  • Äldre 22 Oct 15:05
    #11

    Längtar efter att få känna mig vardagslfin trots mössor, vantar och täckbyxor, småbarn och höstrusk. En helrenovering är för omfattande åtgärd, men en uppiffning skulle sitta fantastiskt bra!

  • msjenn­ie
    Äldre 23 Oct 21:08
    #12

    Om jag behöver!
    Jag säger bara: En son på 6 månader... man är lagom fräsch efter sömnlösa nätter och gnäll. Dessutom glömmer man lätt bort sig själv som småbarnsförälder. 


  • malin malmst­röm
    Äldre 24 Oct 08:33
    #13

    Jag och min man firar bröllopsdag i jan, och då vi är småbarnsföräldrar tvillingar med många aktiviteter på dagarna så kanske inte utseendet är prio ett önskar därför vinna detta så jag kan överaska min man på vår bröllops dag =) har även tänkt färga håret å kosta på mig en klippning så en hel renovering skulle vara kul =) för det är min man värd =) 

  • A61
    Äldre 24 Oct 12:52
    #14

     


    Med Aqua Cooling Powder från Make Up Store
    Snyggt första intryck och strålande frisk hud jag får
    Behövs, när jag på viktiga anställningsintervjuer går!

    Och piffas upp med svalkande puder
    Ja, i min dröm då klockorna ljuder
    Inför 23-årig bröllopsdag som stundar snart
    Ge maken en vacker maka, det vore helt underbart!

  • CoolJe­n
    Äldre 24 Oct 19:34
    #15

    Jag är höggravid och ska föda om 2 veckor.
    Känner mig trött, blek, plufsig, vattenfylld och otymplig.
    Mitt minsta barn ligger just nu inne på sjukhuset så nån tid för vila och uppfräschning finns inte.
    Jag behöver detta!

  • Äldre 24 Oct 23:44
    #16

    Vi har spenderat hela sommaren och hösten med att renovera lägenhet, sälja lägenhet, köpa lägenhet och nu renovera lägenhet igen. Jag har inte hunnit se solen många minuter och något piffande har knappt varit på tal så nu när det värsta börjar bli klart så hade det varit trevligt att byta ut allt byggdamm i ansiktet mot ett lite trevligare damm. 
    Jag har läst mycket positivt om det här pudret och det låter faktiskt som något som till och med jag, som är torrare än torrast på hösten, skulle kunna använda, så jag håller tummarna lite extra för att jag ska bli en av dom lyckliga:)

  • Äldre 24 Oct 23:52
    #17

    Jag behöver verkligen piffas upp!!
    Har sådan problem hy och har haft det i några år, har STORA bölder i ansiktet och jag skämms så otroligt över dem.
    Dem är så stora och röda, får jämnt frågor om vad det är.. Jätte jobbigt!!
    Vad ska man svara när man själv inte vet vad det är? och inte ens hudläkarna?

    Så en sådan här hade varit helt underbart! och den kanske kan göra mirakel :)
    Och hoppas att jag kommer vara otroligt vacker på vårt bröllop i juni :)
    Håller mina tummar hårt för att vinna :D

    Kram {#emotions_dlg.flower}


  • Äldre 25 Oct 10:56
    #18

    Tack för era bidrag! Solig
    Önskar att vi hade haft möjlighet att bjuda er alla på ett underbart puder!

    Vinnare blev:
    Aniara4
    Sara623
    Malin Malmström.

    Ett stort grattis till er! Solig{#emotions_dlg.flower}

    Inboxa era adresser till mig så kommer vinsten!

  • Aniara­4
    Äldre 25 Oct 16:17
    #19

    Yay!

    Jag tycker också det fanns många fler som förtjänade ett puder i tråden. Men ni får inte mitt! Flört

  • Äldre 25 Oct 22:10
    #20

    Grattis till vinnarna Glad

Svar på tråden Behöver du piffas upp? Berätta och vinn nya Aqua Cooling Powder!