• CoG

    Mina bröllops drömmar gick i krasch

    Tänk vad livet för med sig, på gott och ont.
    I de jobbigaste stunderna får man se till att hålla sig uppe med hjälp av vänner och andra som kan finnas där och peppa.
    Och då det är någolunda får man se till att börja hitta saker som gör att man mår bra, trots allt.

    När man blir själv, antingen man valt det eller inte.
    Då infinner sig plötsligt det där tillfället att se till att man får börja leva sitt liv precis som man själv vill.
    Då man är mitt i ett förhållande och speciellt då man har barn, då är det lätt hänt att man bara jobbar på för att alla andra ska ha det bra och tar sig själv sist.

    Att träna, både för att rensa tankarna och för att se till att kroppen blir stark och frisk är ju superbra.
    Kanske är det ett tillfälle att även börja fundera på vad du vill, hur du vill ha det omkring dig, vilka vänner du vill hålla nära, vilken sorts mat som ska lagas och vilka egenskaper den man som nästa gång får tillträde in i ditt hjärta bör ha.

    Nu är det din tid och din chans att skapa det liv du mest av allt vill leva.
    Skriv en lista på allt som är fantastiskt med dig och sätt upp den intill toalettspegeln.

    Man vet aldrig vad som väntar runt hörnet.
    Även de stora prövningarna för något gott med sig.

    Lycka till
    och unna dig något extra just idag!

Svar på tråden Mina bröllops drömmar gick i krasch